360Xbox Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Xbox Live, finns mycket mer att kolla in i jämförelse med PSN. Det kostar men är mkt bättre TYCKER JAG. Stör mig på folk som säger att live suger för att det kostar, jag menar 500 per år är inte dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 (redigerat) psn för att den kommer bli bättre än xbox live under 2010. dom ska ha premuim account grej om man betalar får man tillgång till cross game chat, betor gratis ps1 spel och mycket mer så psn kommer äga xbox live i år. fast jag är inte säker när funktionen kommer men det måste komma under 2010. och den är bättre för att den är gratis. orka betala för live dom kanske har bra tjänst men online spelandet kostar ju dom kunde göra som sony ha gratis online och ta betalt istället för cross game chat eller nåt annat. och snart kommer video store till eu hoppas jag då får man tillgång till videos man kan hyra filmer och köpa filmer. Redigerat 12 Januari 2010 av ps3games Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Efter vad jag har povat, halo 3 på xbox live är det värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 psn för att den kommer bli bättre än xbox live under 2010. dom ska ha premuim account grej om man betalar får man tillgång till cross game chat, betor gratis ps1 spel och mycket mer så psn kommer äga xbox live i år. fast jag är inte säker när funktionen kommer men det måste komma under 2010. och den är bättre för att den är gratis. orka betala för live dom kanske har bra tjänst men online spelandet kostar ju dom kunde göra som sony ha gratis online och ta betalt istället för cross game chat eller nåt annat. och snart kommer video store till eu hoppas jag då får man tillgång till videos man kan hyra filmer och köpa filmer.Och mycket av det ni PS3 spelare kommer få betala för finns redan på 360. Men vänta. Då kostar det ju :( Då måste ni betala för allt det där. Suger inte PSN då med eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 I själva verket så är ju xbox live gratis, men ska man ha guld så kostar det 400 per år vilket det lätt är värt. Det som gör xbox live bättre i sig är väll att fler har det och spelen är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 I själva verket så är ju xbox live gratis, men ska man ha guld så kostar det 400 per år vilket det lätt är värt. Det som gör xbox live bättre i sig är väll att fler har det och spelen är bättre. Det där är din egen åsikt, du får det nästan att låta som ett faktum. Det som gör Xbox Live bättre är mer funktioner, marketplace content och den "logiska" uppbyggnaden. PSN känns väldigt stelt och opersonligt enligt mig. För mycket tid och krångel går åt bara för att skicka ett enkelt meddelande medans man spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Xbox Live var bättre förut, innan de bytte utseendet och gav det en barnslig känsla (imo), det gamla Xbox Live tycker jag var bättre att navigera i och gilla. PSN har jag aldrig haft problem med, fast också haft tålamod med, Sony förbättrar det mer och mer och det blir bättre och bättre, och fortsätter i den riktningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 PSN. Xbox live betalar man för, vilket drar ner poängen riktigt mycket. På PSN kan man köpa spel, ladda ner demos, köpa till saker till sina spel, prata med kompisar, partys osv. Nu vet jag inte vad xbox live kan, men det kan inte vara mycket mer än så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 http://www.youtube.com/user/Shokio#p/u/58/cIFhui5QSFc Så tycker jag. Jag har spelat på Live flera gånger med en kompis och jag tycker att det är lättare att använda än PSN. Men, jag gillar PSN mer eftersom det är gratis och jag har inget behov av cross game chat. Dessutom, så tycker jag 360 överhuvudtaget är fail (Microsoft också). Microsoft skulle ha släppt det minst ett år senare, istället för att rusha igenom det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 PSN. Xbox live betalar man för, vilket drar ner poängen riktigt mycket. På PSN kan man köpa spel, ladda ner demos, köpa till saker till sina spel, prata med kompisar, partys osv. Nu vet jag inte vad xbox live kan, men det kan inte vara mycket mer än så.Om jag inte misstar mig helt så kan man göra precis allt du precis sa på Live också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 PSN. Xbox live betalar man för, vilket drar ner poängen riktigt mycket. På PSN kan man köpa spel, ladda ner demos, köpa till saker till sina spel, prata med kompisar, partys osv. Nu vet jag inte vad xbox live kan, men det kan inte vara mycket mer än så.Om jag inte misstar mig helt så kan man göra precis allt du precis sa på Live också. För 600 :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 PSN: Köpa till saker till sina spel, spela online, chatta, demos, trailers, är gratis Xbox live: Köpa till saker till sina spel, spela online, chatta, demos, trailers, kostar 600kr om året eller whatever Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.