Hoppa till innehåll

Cod4 Bättre Än Mw2?


Easton
 Dela

Rekommendera inlägg

Allt ni säger är ju bara åsikter..

Jag tycker inte att SMG'sen är underpowered, UMP45 är ju riktigt kraftfull. Mini-uzi är också bra.

Ja, banorna är inte lika stora. Enligt min är dey dåligt

 

Ni talar om era åsikter som om alla tycker så, och att det därmed är fakta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som till exempel?

Satisfaction och Musten har sagt två.

 

Det som är grymt med Cod4 är:

 

Inga Care Packages runners, med Commando som flyger fram över banan, och knivar en på tre meters avstånd.

Inga Chopper Gunners eller AC130's.

Inga hitmarkers med snipers, inga overpowered assualt rifles (förutom M16), inga underpowered SMG's.

Banorna är inte lika stora (som betyder att man får mindre avstånd att springa innan man ser en fiende).

 

förutom shipment

men den kör man ju nästan aldrig på

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Installerade Cod Wow förut. Fyfan vad gött det va att slippa alla som spammar killstreak saker som helikoptrar och sånt.

det kan jag förstå ;)

sånna som kommer och knivar

man är chans lös oavsätt

även om man har en roit shield: på nått vis knivar domrunt skölden <_<

Redigerat av Jonas_95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det bara jag som tycker att Cod4 och World at War är bättre än MW2?

 

MW2 är skitdåligt jämfört med cod4. MW2 saknar bullet registration 5/10 för mej, jag skjuter en kille i skallen på min skärm, enligt spelet missar jag. Och spawnsystemet är också katastrof, ibland kan motståndare börja bakom en.

 

Cod 4 led inte av dessa problem, man kunde börja på ett säkert ställe. Och om man sköt på en kille, då registrerades iallafall kulan som antingen en kill eller hitmarker.

Ja, det är bara du som tycker så, mw2 äger ju!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker att MW2 och CoD 4 är lika bra. Och WaW tycker jag blev FAILAT!! Men jag måste hålla med om att när man kör CoD 4 kommer några nostalgi tårar :') Också sen som några säger så tycker jag att ett VÄLDIGT STORT minus på MW2 är att man inte får välja bana. Men annars är jag helt nöjd med CoD 4 och MW2. (Men inte WaW)

Redigerat av havrekakan98
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det bara jag som tycker att Cod4 och World at War är bättre än MW2?

 

MW2 är skitdåligt jämfört med cod4. MW2 saknar bullet registration 5/10 för mej, jag skjuter en kille i skallen på min skärm, enligt spelet missar jag. Och spawnsystemet är också katastrof, ibland kan motståndare börja bakom en.

 

Cod 4 led inte av dessa problem, man kunde börja på ett säkert ställe. Och om man sköt på en kille, då registrerades iallafall kulan som antingen en kill eller hitmarker.

Ja, det är bara du som tycker så, mw2 äger ju!

 

läs dom andra inläggen

har du gjort det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...