DonaldDuck Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Allt ni säger är ju bara åsikter.. Jag tycker inte att SMG'sen är underpowered, UMP45 är ju riktigt kraftfull. Mini-uzi är också bra. Ja, banorna är inte lika stora. Enligt min är dey dåligt Ni talar om era åsikter som om alla tycker så, och att det därmed är fakta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 UMP är den enda riktigt bra SMG'n på MW2. Möt någon som har UMP45 medans du har MP5K. Holo sight gör UMP's recoil nära till obefintlig. Sen så har vi MP5K som inte kan träffa någon lika lätt som med en UMP på samma avstånd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Som till exempel? Satisfaction och Musten har sagt två. Det som är grymt med Cod4 är: Inga Care Packages runners, med Commando som flyger fram över banan, och knivar en på tre meters avstånd. Inga Chopper Gunners eller AC130's. Inga hitmarkers med snipers, inga overpowered assualt rifles (förutom M16), inga underpowered SMG's. Banorna är inte lika stora (som betyder att man får mindre avstånd att springa innan man ser en fiende). förutom shipment men den kör man ju nästan aldrig på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Installerade Cod Wow förut. Fyfan vad gött det va att slippa alla som spammar killstreak saker som helikoptrar och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 (redigerat) Installerade Cod Wow förut. Fyfan vad gött det va att slippa alla som spammar killstreak saker som helikoptrar och sånt. det kan jag förstå ;) sånna som kommer och knivar man är chans lös oavsätt även om man har en roit shield: på nått vis knivar domrunt skölden <_< Redigerat 22 Januari 2010 av Jonas_95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Då är du inte tillräckligt bra med skölden. Du måste följa med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Motståndarens Sentry gun + din Riot Shield = Win Riot shield kan vara jäkligt användbar i objective. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 (redigerat) Då är du inte tillräckligt bra med skölden. Du måste följa med. Han knivade på skölden PÅ skölden och ändå lyckades komma runt Börja inte käfta imot som i : http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...24&start=24 Redigerat 22 Januari 2010 av Jonas_95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Då är du inte tillräckligt bra med skölden. Du måste följa med. Han knivade på skölden PÅ skölden och ändå lyckades komma runt Börja inte käfta imot som i : http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...24&start=24 Bra att du länkar till en fight du blev burnad i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Är det bara jag som tycker att Cod4 och World at War är bättre än MW2? MW2 är skitdåligt jämfört med cod4. MW2 saknar bullet registration 5/10 för mej, jag skjuter en kille i skallen på min skärm, enligt spelet missar jag. Och spawnsystemet är också katastrof, ibland kan motståndare börja bakom en. Cod 4 led inte av dessa problem, man kunde börja på ett säkert ställe. Och om man sköt på en kille, då registrerades iallafall kulan som antingen en kill eller hitmarker. Ja, det är bara du som tycker så, mw2 äger ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeTaX Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 (redigerat) Tycker att MW2 och CoD 4 är lika bra. Och WaW tycker jag blev FAILAT!! Men jag måste hålla med om att när man kör CoD 4 kommer några nostalgi tårar :') Också sen som några säger så tycker jag att ett VÄLDIGT STORT minus på MW2 är att man inte får välja bana. Men annars är jag helt nöjd med CoD 4 och MW2. (Men inte WaW) Redigerat 22 Januari 2010 av havrekakan98 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Är det bara jag som tycker att Cod4 och World at War är bättre än MW2? MW2 är skitdåligt jämfört med cod4. MW2 saknar bullet registration 5/10 för mej, jag skjuter en kille i skallen på min skärm, enligt spelet missar jag. Och spawnsystemet är också katastrof, ibland kan motståndare börja bakom en. Cod 4 led inte av dessa problem, man kunde börja på ett säkert ställe. Och om man sköt på en kille, då registrerades iallafall kulan som antingen en kill eller hitmarker. Ja, det är bara du som tycker så, mw2 äger ju! läs dom andra inläggenhar du gjort det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg