Torcida Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Här i Malmö är det en halv meter snö!! Jag skulle till ett köpcentrum så gick jag på ett ställe och tio minuter senare så skulle jag hem så gick jag på samma ställe så var mina fotspår borta :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 SMHI = fail, som vanligt med andra ord :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 hihih, asjobbigt att gå hem från skolan :( min kompis kommer hem från las vegas imorgon, vilken otur han har, snacka om värmeväxlingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Märkte inget av någon storm hade magsjuka hela dagen :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ohm Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 det kom kanske 2-3 decimeter snö här, inget farligt jämfört med en helg i december förra året då det kom 1 meter, varav 6 dm på en dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Vilken storm alltså! Blåst stora drivor här att man inte kunde se 5meter framför sig sig NOT!! det var ju ingen storm alls här blåste lite hådare bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 åh fy vad det blåste och snöade idag runt 16.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 åh fy vad det blåste och snöade idag runt 16.00.det snöade ganska mycket idag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Fy f¨n vilket oväder och dum som jag var skulle jag ut och köra skoter :P jag fastnade en gång och min kompis 2. snöar som i helvete här i Strand (Vännäs) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Frös kullorna av mig idag -.-' Snöade som fasen hela dagen, + att jag blev nerslängd för "slänten" :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Äsch jag såg ingen storm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Storm? Vanligt vinterväder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.