Hoppa till innehåll

Min Flickvän Har Mustasch

Rekommendera inlägg

• Svar 83
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ah fyfan vad jobbigt! Var i samma sits förr men det var inte med någon jag tillsammans med utan bara någon jag träffade ett tag, hon var rätt weird, men det ska vi inte gå in på nu.

Om du känner nån av hennes vänner väldigt bra borde du säga att dom ska antyda det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ah fyfan vad jobbigt! Var i samma sits förr men det var inte med någon jag tillsammans med utan bara någon jag träffade ett tag, hon var rätt weird, men det ska vi inte gå in på nu.

Om du känner nån av hennes vänner väldigt bra borde du säga att dom ska antyda det!

Bättre att säga det direkt till henne. Jag skulle känna mig kränkt och osäker om min partner gick till mina kompisar bakom min rygg och snackade massa skit.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Take her Hold Her Love Her Annars Kan du ta en rakapparat och raka av mustachen

Jag hoppas du skämtar...

Det kanske är bäst att du frågor hennes kompisar om de kan säga till henne, men se till att de inte säger att det är du som sagt det för då kan det bli pinsamt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

raka henne när hon sover, de är allafall vad jag brukar göra :)

wat

HAHAHAHAHA :lol:

Eh ehm.

Om du driver med henne lite och säger haha titta du har ju mustasch, sen säger hon: Va?! Har jag?

Sen säger du: Nä, jag driver bara.

Fast hon kommer sitta och tänka på det efteråt. Om du har tur kanske hon ser att hon faktiskt har mustasch och tar bort det själv. MEN...jag tror inte hon tar fram en rakapparat direkt, så jag hoppas att det bara är lite fjun hon har.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det bara jag eller luktar det troll?

OnT: Säg åt henne att hennes hår på överläppen samt på näsan kittlas och fråga henne om hon kan raka av det för din skull. Simpelt.

Mummintrollet? Nejdå, men muminkillen är rätt seriös om det här.

Han brukar vara det.

Men det du sa lät faktiskt som en bra idé.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...