CHORDAZBA Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Säg till henne, ingen big deal :D Joo för henne kanske? tänk om din tjej kom fram till dig och sa vaxa din överläpp den är hårig hur skulle det låta? Mitt ex sa detta, jag kammade den och sa "Magnum doesn't hear you because of his awesomeness." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Ah fyfan vad jobbigt! Var i samma sits förr men det var inte med någon jag tillsammans med utan bara någon jag träffade ett tag, hon var rätt weird, men det ska vi inte gå in på nu. Om du känner nån av hennes vänner väldigt bra borde du säga att dom ska antyda det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Ah fyfan vad jobbigt! Var i samma sits förr men det var inte med någon jag tillsammans med utan bara någon jag träffade ett tag, hon var rätt weird, men det ska vi inte gå in på nu. Om du känner nån av hennes vänner väldigt bra borde du säga att dom ska antyda det! Bättre att säga det direkt till henne. Jag skulle känna mig kränkt och osäker om min partner gick till mina kompisar bakom min rygg och snackade massa skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Take her Hold Her Love Her Annars Kan du ta en rakapparat och raka av mustachen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Take her Hold Her Love Her Annars Kan du ta en rakapparat och raka av mustachen Jag hoppas du skämtar... Det kanske är bäst att du frågor hennes kompisar om de kan säga till henne, men se till att de inte säger att det är du som sagt det för då kan det bli pinsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 raka henne när hon sover, de är allafall vad jag brukar göra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 raka henne när hon sover, de är allafall vad jag brukar göra :)wat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 raka henne när hon sover, de är allafall vad jag brukar göra :)wat HAHAHAHAHA :lol: Eh ehm. Om du driver med henne lite och säger haha titta du har ju mustasch, sen säger hon: Va?! Har jag? Sen säger du: Nä, jag driver bara. Fast hon kommer sitta och tänka på det efteråt. Om du har tur kanske hon ser att hon faktiskt har mustasch och tar bort det själv. MEN...jag tror inte hon tar fram en rakapparat direkt, så jag hoppas att det bara är lite fjun hon har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Är det bara jag eller luktar det troll? OnT: Säg åt henne att hennes hår på överläppen samt på näsan kittlas och fråga henne om hon kan raka av det för din skull. Simpelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Är det bara jag eller luktar det troll? OnT: Säg åt henne att hennes hår på överläppen samt på näsan kittlas och fråga henne om hon kan raka av det för din skull. Simpelt. Mummintrollet? Nejdå, men muminkillen är rätt seriös om det här.Han brukar vara det. Men det du sa lät faktiskt som en bra idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrokenHands Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Säg det bara till henne när ni är själva. Påpeka det bara, gör bara så det inte låter så negativt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Att raka den gör det värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.