Gäst Theshawty Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 BAHH!! WTF Theshaaawty!!! praatar du shit om mig ell? ska fan mig slå ner dig! sorry var tvungen du öppna käften :/ Nope, pratade inte om dig. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 I'm P13 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 I'm P13 ;)Du beter dig inte som en. ONTOPIC: Leta efter folk med samma intressen som dig och försök bli vän med honom/henne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 BAHH!! WTF Theshaaawty!!! praatar du shit om mig ell? ska fan mig slå ner dig! sorry var tvungen du öppna käften :/ Haha, det där inlägget fick dig just att gå ner ett år, P12! Yey Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonite8 Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Försök bli vän med nån klass över er, det kanske går bra :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
a09z Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 mobbar dom dig kaksa slå till han/hon så elr rektor har ni kamratstödjare dom med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 ät kakor och slå rektorn medans kamratstödjare kollar på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phrygian Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 ät kakor och slå rektorn medans kamratstödjare kollar på? Nej nej! Du fick det helt fel! Ät kakor, sätt på rektorn medans kamratstjödarna kollar på! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 ät kakor och slå rektorn medans kamratstödjare kollar på? Nej nej! Du fick det helt fel! Ät kakor, sätt på rektorn medans kamratstjödarna kollar på! Nej, du fick också det fel!Sitt på en kaka medan kamratstödjarna slår rektorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 ät kakor och slå rektorn medans kamratstödjare kollar på? Nej nej! Du fick det helt fel! Ät kakor, sätt på rektorn medans kamratstjödarna kollar på! Nej, du fick också det fel!Sitt på en kaka medan kamratstödjarna slår rektorn. Nej, du fick också det fel!Ät rektorn och slå kamratstödjarna med kakan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Jag har vänner i Skolan är en av de populäraste. Men jag har inga vänner på Fuska "Crybaby" :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Urspårat, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg