Gäst DarkLight Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 (redigerat) I Sverige och vissa delar i världen har det varit oväder, vintern har tagit kraft på allt. Man orkar inte gå till skolan, då denna vinter gör en trött och det är jobbigt att ta sig till fots till skolan. Mitt sportlov började idag och för vissa börjar det nu på fredag! Men nu är sportlovet här, och alla elever får ledigt i en vecka. Vad tänker ni hitta på under sportlovet? Själv kommer jag bara vara hemma, är väldigt sjuk och har varit det i snart 2 veckor. Redigerat 24 Februari 2010 av DarkLight Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Hade sportlov förra veckan. Gjorde väl inte så mycket mer än annars. Funderade dock på att gå ut och meta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 (redigerat) Hade också sportlov förra veckan. Redigerat 24 Februari 2010 av FridayPanda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Hade sportlovet vecka 7 (förra veckan), mitt favorit korta lov eller vad man ska säga. Imon på torsdag och på fredag så är vi dock lediga från skolan på grund av RASRISK?! haha lolade hårt på den xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Får det om 1 vecka =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Hade sportlovet vecka 7 (förra veckan), mitt favorit korta lov eller vad man ska säga. Imon på torsdag och på fredag så är vi dock lediga från skolan på grund av RASRISK?! haha lolade hårt på den xD Du skulle nog inte lol'a så hårt om du fick ett tak i huvudet.Ifall så har man lov vecka 9. Då blir det att åka till en skidort och åka skidor och supa ner sina vänner på after skin! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Mitt lov är nu(vecka 8).Blir väl att spela som vanligt,antar jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Har denna veckan. Hade tänkt göra mycket skolarbeten men har inte orkat göra något än... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Hade det förra veckan. gjorde inget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 (redigerat) Har denna veckan. Hade tänkt göra mycket skolarbeten men har inte orkat göra något än... Då tycker jag du ska slippa skolarbeten. :) Redigerat 25 Februari 2010 av DarkLight Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Har denna veckan. Hade tänkt göra mycket skolarbeten men har inte orkat göra något än... Då tycker jag du ska slippa skolarbeten. :) hehe det är snarare jag som har varit lat och skjutit upp det och sagt att jag ska göra det på sportlovet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Har inte fått mitt sportlov ännu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg