Joko Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Skribenter kommer få en egen titel och förmodligen andra förmåner, admin håller på att arbeta på det ;) Vad för förmåner =D En puss på kinden och en snärt på stjärten. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Det är upp till admin att bestämma vilka förmåner ;) Kan vara liknande de förmåner som FuskaVIP har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Om det är gosigt rövsmisk, en smak av FuskaVIP och en dos av en awesome titel så ger jag det ett försök =D Varför? Är väldigt bra på språk, har MVG i både Svenska och Engelska. Är väldigt aktiv. På vardagar har jag många timmar att döda. Känner till forumets medlemmar. Varför inte? Chansen finns att jag lessnar (hey, atleast im not shittin you!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Skulle mycket väl kunna tänka mig vara skribent på fuska. Har erfarenhet från manganation.se (nedlagd) där jag skrev nyheter. - Har inga problem med språket. - Besöker fuska dagligen. - Har tid över. - Har erfarenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 När är sista ansökningsdatum/När får vi reda på vilka som blir skribenter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Only admin can decide (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 /apply? - Jag har inga fel på min grammatik. - Jag har all tid i världen. - Jag är väl hyffsat aktiv. - Profit. - Och jag lär ju antagligen inte tröttna, har verkligen inget bättre för mig längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 (redigerat) När är sista ansökningsdatum/När får vi reda på vilka som blir skribenter?Än så länge, så är hela projektet fortfarande på idéstadiet så vi vet inte när det ska börja. Just nu ser vi bara hur stort intresset är och finns det tillräckligt så kanske vi kan gå vidare. Sidenote, jag gillar att alla skriver att de är bra på svenska, men flera skriver ordet svenska med stort s. Det gör man aldrig i svenskan, lol. Redigerat 26 Februari 2010 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 När är sista ansökningsdatum/När får vi reda på vilka som blir skribenter?Än så länge, så är hela projektet fortfarande på idéstadiet så vi vet inte när det ska börja. Just nu ser vi bara hur stort intresset är och finns det tillräckligt så kanske vi kan gå vidare. Sidenote, jag gillar att alla skriver att de är bra på svenska, men flera skriver ordet svenska med stort s. Det gör man aldrig i svenskan, lol. Sant, men jag tror nog de skriver "Svenska" för att det är ett stort ord. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 - Jag har inga fel på min grammatik. Ta inte i för mycket nu, t ex så heter det "...i min grammatik". Sidenote, jag gillar att alla skriver att de är bra på svenska, men flera skriver ordet svenska med stort s. Det gör man aldrig i svenskan, lol.Axzl skrev ju att han hade MVG i ämnet Svenska, vilket skall skrivas med versal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 (redigerat) När är sista ansökningsdatum/När får vi reda på vilka som blir skribenter?Än så länge, så är hela projektet fortfarande på idéstadiet så vi vet inte när det ska börja. Just nu ser vi bara hur stort intresset är och finns det tillräckligt så kanske vi kan gå vidare. Sidenote, jag gillar att alla skriver att de är bra på svenska, men flera skriver ordet svenska med stort s. Det gör man aldrig i svenskan, lol. Jag skrev svenska med versal eftersom jag skrev det ihop med Engelska, vilket kanske bara är en smaksak, men jag tycker det ser bättre ut så. [edit] Man kanske inte ens skriver E/engelska med en versal, men det är fortfarande inget som jag är överseriös med. Jag skrev ju trots allt att min svenska är i stort sett felfri. Redigerat 26 Februari 2010 av Critical Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 (redigerat) Ett fusk som gör att du får oändligt med ammo! Se till att du har med dig soldater välj en ställ dig framför honom då kommer det upp en ruta till vänster:hold "x" (den blåa knappen) to take ally`s... se till att han inte har samma vapen som dig skjut slut på ditt skott då börjar din gubbe att ladda om byt då vapen med soldaten då laddar han om ditt vapen. När han är färdig tar du tillbaka vapnet då är det fullt med ammo igen! Ett Halo 2 fusk till Xbox. I till exempel en sådan text behövs ändring. Formulering, kommatecken, PUNKTER. Redigerat 26 Februari 2010 av Satisfaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.