Sandflygaren Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Flyg Fula Fluga Flyg, och den Fula Flugan Flög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 sp0zryhåeiphrsohoåsjhfgjhfgukjhvfvhiodghbdfzugohdxhpfidzhgdfgbfidsgfdegfåogofgiog Det är ganska svårt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 NES X-Men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 21 September 2010 Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 fafsdfhsadokfjhsaidfhasidfhusaiudfhasoidfhuaoifhisoadhfsiuadfhoaiudfhasoidfhuasidfhsoiadfhuSODFIHiuf hPDFhdbdövb-EÄFBCä- fWDO Q ADYSADDHEDoifhåsodfhasofihasdåhfoiashdfoshadfohfsaodfhasdfihawptgoaergdtjrthjkyuhfikptykuåjkhyåpfkåp ky Spela in när du säger det här, och klarar det, då får du 100000000000000000000 kronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Konstig en jag hörde: Fiskkvist Kvastskaft Fiskkvist Kvastskaft Fiskkvist Kvastskaft Originalet hette nåt med "kvist" men kommer inte ihåg. Tvungen att skriva NÅNTING åtminstone. Flyg Fula Fluga Flyg, och den Fula Flugan Flög. Den kan jag faktiskt säga jättesnabbt! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 kvistfritt kvastskaft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 När man var liten var det väldigt svårt att säga: Akta så jag inte kastar kaffe på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 kvistfritt kvastskaft Precis. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 Jag slog på min kula med en kul hammare det var så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fiskemast Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 (redigerat) Auf dem Rasen rasen Hasen, atmen rasselnd durch die Nasen. iofs på tyska men assvår! http://www.postalgold.se/postalguld Redigerat 12 Oktober 2010 av fiskemast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 NES X-Men. AVGN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Ingen tungvrickning, men om man sätter fingret på tungan och säjer "Nederbörd" blir det oftast "Negerbög". :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.