Hoppa till innehåll

Två Killar Mobbar Mig...


MegaSvampen
 Dela

Rekommendera inlägg

Skriv ner allt taskigt de gör, sen ger du lapparna till din lärare eller/och rektor med jämna mellanrum och hota med att anmäla till polisen om de inte gör det bättre för dig. Om inte det hjälper kontakta polis.

 

Det är skolans ansvar att du ska må bra där!

Redigerat av Mumutio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 70
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Fråga de varför de håller på.

Fråga dem om de inser att de mobbar dig.

De kanske tänker om, men mobbare brukar vara liiiite sega när det gäller att tänka.

 

då har du fått fel uppfattning om mobbare. du har nog tittat på tv lite för mycket. mobbare är sega i tänkande, men dom ändrar sig inte för att dom blev ombedda att inse att dom mobbar någon. det vanligaste är att dom skrattar åt en och går därifrån, och sedan är du körd.

 

Det kanske är så att du har aids? De vill nog bara förklara det för dig, innan det är för sent.

fail... taskiga människor kommer inte och varnar en för att man har en dödlig sjukdom, och sist jag kollade var man tvungen att genomgå tester hos en LÄKARE, och inte bara stå och snacka med ett elakt, hotande muskelberg på gatan/i skolan!

 

OnT: ta en bandspelare (eller mobil, det tycker jag funkar bäst. då kan man låtsas att man pratar i telefon med din mamma elr nåt, och då får du bättre ljud) och ställ dig nära dom. om dom är riktiga mbbare ser dom dig och går på som gamar. då kommer dom troligen att säga att du har AIDS, om du säger nåt hotar dom dig och sådana saker, gå sedan till en lärare ed bandet och lyssna på det med din lärare, och säg sedan: Kallar du detta taskig, omogen eller bara värt att ta ett snack med? för jag tycker att detta låter som ett klart hot (eller nåt liknande), och då har du dom på spetsen. om inte det funkar, gå till rektorn med bandet, om inte det heller funkar, gå till polisen! eller så kan du göra ombytta roller och utpressa dom med bandet. typ: du:hämta mig en läsk. han:hämta den själv, din AIDS smittade apa! du:Jaså? då har du väl inte emot att jag spelar detta band för fröken medan jag går och hämtar läsken?

det finns en 90% chans att det funkar, om dom inte ger dig spö och tar bort bandet. därför borde du ha en kopia på bandet.

Redigerat av junutcireborn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Lösning: Gör payback på dom. Säg till dina kompisar att mobba dom så får dom smaka på sin egen payback. Ignorera dom ochså så slutar dom. Om dom inte slutar då måste du ge en smäll i käften. Eller så kan du säga till din lärare som andras förslag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

säg inte att jag ska prata med min lärare eller föräldrar. det funkar inte.

jo

 

 

Säg till varje gång och sluta aldrig. Om du säger till en gång blir de bara dummare för att du inte ska våga säga till mer, men säg till varje gång de är på dig.

Vissa lärare är lata och gör inget, be isåfall dina föräldrar prata med deras.

 

Om inte det går så är det ju bara att anmäla läraren eller till och med skolan.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snack med föräldrar och lärare funkar fast du kommer få glida runt med samvetet att deras päron blir jävligt lack på barnet, fast om de mobbade dig är det deras problem!

 

Fick själv snacka med kurator då jag hade "mobbad" en snubbe då han hade sagt åt sina föräldrar, detta var dock i åttan någon gång så jag kommer inte ihåg detaljerna, men jag tog det nog jävligt mycket lugnare med snubben

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst BillieJean

Våld och precision. Det löser allt.

Nu måste jag tyvärr motsäga dig. Våld löser inget. Man kan tro att det löser en hel del, men det gör det inte. Det bara sätter en djupare i skiten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Våld och precision. Det löser allt.

Nu måste jag tyvärr motsäga dig. Våld löser inget. Man kan tro att det löser en hel del, men det gör det inte. Det bara sätter en djupare i skiten.

 

Hahaha nej. Det visar att man inte är rädd för dom och kan försvara sig. Pratar man med lärare däremot kommer saker och ting bara bli värre. Lärare brukar också vara riktiga fucktards och ber DIG att säga förlåt till mobbarna, eftersom att lärarna antar att de "antagligen har en dålig livssituation eller mår dåligt" eller annan skit man fick höra i skolan. Kaan ju hända att det är så, men oftast är det bara mobbaren som är ett jävla mongo och vill visa vem som är alfahannen.

 

Spöa på dom ordentligt, så ska du se att de slutar. De kommer vara för rädda för att gå på dig igen. Jag har sett det hända med andra, jag har upplevt det själv både som mobbare och offer.. Tro mig.

Redigerat av Idioteque
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Våld och precision. Det löser allt.

Nu måste jag tyvärr motsäga dig. Våld löser inget. Man kan tro att det löser en hel del, men det gör det inte. Det bara sätter en djupare i skiten.

 

Våld löser allt. Jag skojjar inte med dig. Jag har nitat två killar som var på mig med jobbiga kommentarer och skit hela tiden, sen dess har dom slickat min röv. Det är dock nästan lika jobbigt. Det var dock en åt gången, så är det två får man ha med sig baseboll trä eller dylikt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Våld och precision. Det löser allt.

 

Nu måste jag tyvärr motsäga dig. Våld löser inget. Man kan tro att det löser en hel del, men det gör det inte. Det bara sätter en djupare i skiten.

 

Våld löser allt. Jag skojjar inte med dig. Jag har nitat två killar som var på mig med jobbiga kommentarer och skit hela tiden, sen dess har dom slickat min röv. Det är dock nästan lika jobbigt. Det var dock en åt gången, så är det två får man ha med sig baseboll trä eller dylikt.

 

Klart att du har slagit ner en massa folk :)

Ne du. I ditt fall så kanske det hjälpte men i dom flesta fallen så förvärrar bara våld saken.

1. Du kan bli anmäld

2. bla bla osv. du fattar.

Redigerat av 90LIVE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...