Kitten Skrivet 23 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 23 Mars 2010 Har bokat in mig på en till konsert! Nu ska jag även se Kill Hannah som spelar på Debaser i Stockholm den 26e april, var ju ett tag sen de släppte sitt senaste album, så det borde vara dags nu att få höra lite nya låtar tycker jag :ph34r: Är det några fler som ska se KH?? Citera
TheUnnamed Skrivet 1 April 2010 Rapport Skrivet 1 April 2010 Metaltown och Sonisphere bokade iaf vet inte om det blir någonting mer. Citera
Hurricane Skrivet 2 April 2010 Rapport Skrivet 2 April 2010 (redigerat) Jag har varit på en Sungha Jung konsert i år x) Vet inte om det blir flera i år dock, Finland har en tendens att inte gästas av artister/band man gillar/kan höra på. ;d Redigerat 2 April 2010 av Hurricane Citera
Symptom Skrivet 2 April 2010 Rapport Skrivet 2 April 2010 Jag har varit på en Sungha Jung konsert i år x) Vet inte om det blir flera i år dock, Finland har en tendens att inte gästas av artister/band man gillar/kan höra på. ;ddu är välkommen att flytta över havet, ta med kaffet! Citera
cheeta Skrivet 7 April 2010 Rapport Skrivet 7 April 2010 Men åh jag hade missat att Kill Hannah kommer hit. De är jäkligt bra faktiskt. Måste försöka tigga ihop pengar så jag kan gå på dem. :) Citera
MExSTHLM Skrivet 7 April 2010 Rapport Skrivet 7 April 2010 Ska gå på Blue man group i Stockholm. Citera
Gäst Cakeguy Skrivet 7 April 2010 Rapport Skrivet 7 April 2010 Kanske ska gå på Metaltown i sommar för Kreator och Finntroll kommer. Och, innan ni säger att jag är för ung - jag fyller 13 den 25te maj. >:] Citera
insanity Skrivet 22 April 2010 Rapport Skrivet 22 April 2010 Jag har Hultsfred inbokad i kalendern, 7-9 Juli. Tur som fan att den inte lades ner :) Riktigt bra artister som ställer upp i år, bifogar länken istället för att hålla på med klippa o klistra. The Hives kommer ju dit bla. Ett av mina absoluta favvo-band live :D http://www.hultsfredsfestivalen.se/artister Citera
Jolt Skrivet 23 April 2010 Rapport Skrivet 23 April 2010 (redigerat) Lär bli Teddybears på Grönan. Redigerat 26 April 2010 av Jolt Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.