Kitten Skrivet 23 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Har bokat in mig på en till konsert! Nu ska jag även se Kill Hannah som spelar på Debaser i Stockholm den 26e april, var ju ett tag sen de släppte sitt senaste album, så det borde vara dags nu att få höra lite nya låtar tycker jag :ph34r: Är det några fler som ska se KH?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Metaltown? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Ska förmodligen till Siesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Metaltown och Sonisphere bokade iaf vet inte om det blir någonting mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 (redigerat) Jag har varit på en Sungha Jung konsert i år x) Vet inte om det blir flera i år dock, Finland har en tendens att inte gästas av artister/band man gillar/kan höra på. ;d Redigerat 2 April 2010 av Hurricane Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Jag har varit på en Sungha Jung konsert i år x) Vet inte om det blir flera i år dock, Finland har en tendens att inte gästas av artister/band man gillar/kan höra på. ;ddu är välkommen att flytta över havet, ta med kaffet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Ska på Kiss den 12 juni :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cheeta Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Men åh jag hade missat att Kill Hannah kommer hit. De är jäkligt bra faktiskt. Måste försöka tigga ihop pengar så jag kan gå på dem. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Ska gå på Blue man group i Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Kanske ska gå på Metaltown i sommar för Kreator och Finntroll kommer. Och, innan ni säger att jag är för ung - jag fyller 13 den 25te maj. >:] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
insanity Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Jag har Hultsfred inbokad i kalendern, 7-9 Juli. Tur som fan att den inte lades ner :) Riktigt bra artister som ställer upp i år, bifogar länken istället för att hålla på med klippa o klistra. The Hives kommer ju dit bla. Ett av mina absoluta favvo-band live :D http://www.hultsfredsfestivalen.se/artister Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 (redigerat) Lär bli Teddybears på Grönan. Redigerat 26 April 2010 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.