ELF Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Jag ser inget fel alls på fuskas design, men tycker ändå att en uppdatering till IP. Board 3 skulle vara nice.Vad kan jag mer skriva förutom att jag håller med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Mjo, det skulle vara trevligt med en uppdatering! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Aktuellt funkar bra. Någon ny färg vore ju inte fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Inget fel på det nuvarande, men najsigt skulle det nog vara med en liten uppdatering :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Inget fel på det nuvarande, men najsigt skulle det nog vara med en liten uppdatering :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 (redigerat) Jo, såklart skulle det inte vara något fel i det, men problemet ligger ju i framsidan. Admin skulle bli tvungen att anpassa den till forumet, som den är anpassad till detta forumet. Uppdateringar är för övrigt alltid gratis hos IPB, eftersom man köper forumet och sedan betalar år för år. Redigerat 27 Mars 2010 av Critical Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Vad jag vet så kommer admin att ha lite tid över i sommar, är säker på att vi får se lite uppdateringar då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KristofferA Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Vad jag vet så kommer admin att ha lite tid över i sommar, är säker på att vi får se lite uppdateringar då.O kej va bra ja hopas at han itne up dater ar så jäte mykket ialafal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Härligt. Man kanske kan fixa ett liknande tema som nu fast nyare versionen av IPB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Fuska använder sig utav den simplaste, snyggaste och stilrenaste designen jag har sett under hela mitt liv på Internet. Vi behöver inte coola drakar eller pengar och pistoler i bakgrunden. Man är här för innehållet inte utseendet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.