MilliamFh Skrivet 6 April 2010 Rapport Skrivet 6 April 2010 (redigerat) Lite fail om hon inte bryr sig ;) Redigerat 6 April 2010 av MilliamFh Citera
cubone Skrivet 6 April 2010 Författare Rapport Skrivet 6 April 2010 men ho nvet att jag gillar nån av dom 3 som jag brukar va me på rasterna och hon e en av dom men hon vet inte att det e hon... Citera
ExorZ Skrivet 6 April 2010 Rapport Skrivet 6 April 2010 men ho nvet att jag gillar nån av dom 3 som jag brukar va me på rasterna och hon e en av dom men hon vet inte att det e hon...Så du berättade för henne, att du gillade nån av de 3 du hänger med. Det utesluter ju henne direkt. Du litar på henne med den infon, alltså är det någon annan än hon. Good going bro, nästa gång kan du fråga Habbo.se, hört att dem har stenkoll på hur man får en tjej att gilla en. Citera
Nazar Skrivet 7 April 2010 Rapport Skrivet 7 April 2010 på torsdag gäller det!haha lycka till. Citera
Nazar Skrivet 8 April 2010 Rapport Skrivet 8 April 2010 tackar! :)Hur går det? eller hur gick det? vad sa hon? Citera
a09z Skrivet 8 April 2010 Rapport Skrivet 8 April 2010 1. villken klass. 2. vilken ålder din+hons. 3.svara på detta så säger jag hur du ska göra är en tjej tjusare typ 10 har frågat skans på mig;) så du kan också få så många tjejer över dig om du vill;) Citera
Simple Skrivet 8 April 2010 Rapport Skrivet 8 April 2010 (redigerat) Det där var bara underbart. Redigerat 8 April 2010 av Simple Citera
CHORDAZBA Skrivet 8 April 2010 Rapport Skrivet 8 April 2010 1. villken klass. 2. vilken ålder din+hons. 3.svara på detta så säger jag hur du ska göra är en tjej tjusare typ 10 har frågat skans på mig;) så du kan också få så många tjejer över dig om du vill;)I Skansen, i presume? Citera
Gäst Cakeguy Skrivet 9 April 2010 Rapport Skrivet 9 April 2010 1. villken klass. 2. vilken ålder din+hons. 3.svara på detta så säger jag hur du ska göra är en tjej tjusare typ 10 har frågat skans på mig;) så du kan också få så många tjejer över dig om du vill;) http://cdn1.knowyourmeme.com/i/3374/original/Cool_story_bro_.jpg Citera
MrPannkaka Skrivet 9 April 2010 Rapport Skrivet 9 April 2010 Tänk som jag "vad är det värsta som kan hända" Citera
cubone Skrivet 9 April 2010 Författare Rapport Skrivet 9 April 2010 så då var det klart nu har jag sakt det och hon reagerade inte på nåt specielt sättmen ändå nu vet hon... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.