GameNight Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Vad är det för skillnad på Battlefield - Bad company 2 och Battlefield - Bad company 2 limited edition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Tror att det är en VIP kod i Limited Edition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 (redigerat) Det är en VIP kod när man köper oavsett LE eller ej, men skillnaden är att i LE får man med några vehicle upgrades och en vapen kod :) Redigerat 5 April 2010 av FCB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Det är en VIP kod när man köper oavsett LE eller ej, men skillnaden är att i LE får man med några virchle (stavning?) upgrades och en vapen kod :)vehicle?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Det är en VIP kod när man köper oavsett LE eller ej, men skillnaden är att i LE får man med några virchle (stavning?) upgrades och en vapen kod :)vehicle?? Google -.-' Men jag är så snäll Vehicle=fordon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Det är en VIP kod när man köper oavsett LE eller ej, men skillnaden är att i LE får man med några virchle (stavning?) upgrades och en vapen kod :) vehicle?? Google -.-' Men jag är så snäll Vehicle=fordon Tror han rättade "Virchle" till Vehicle och tror att han visste vad det betydde redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Vad är det för skillnad på Battlefield - Bad company 2 och Battlefield - Bad company 2 limited editionDå du köper LE så får du med några veichle "perks" Du får även några vapen från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Är det därför den "sagt" att jag låst upp M1911 när jag använt den rätt länge redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Det är en VIP kod när man köper oavsett LE eller ej, men skillnaden är att i LE får man med några virchle (stavning?) upgrades och en vapen kod :) vehicle?? Google -.-' Men jag är så snäll Vehicle=fordon Lol fail... Jag är 16, tror du inte jag vet vad Vehicle betyder??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Det är en VIP kod när man köper oavsett LE eller ej, men skillnaden är att i LE får man med några virchle (stavning?) upgrades och en vapen kod :) vehicle?? Google -.-' Men jag är så snäll Vehicle=fordon Lol fail... Jag är 16, tror du inte jag vet vad Vehicle betyder??? HAHA! Köp vilken som helst, ingen skillnad i längden ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.