Symptom Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 vill du ha filmer kan jag bidra med några också, finns massa musik i dem också: Lady in Red Friendly Fire Dirty Handz Stockholm Subway Stories Style Wars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Visst låter det konstigt att jag söker en låt från Melodifestivalen, men jag har ett minne av att den var ganska bra. Det jag tror att jag vet om den är: Den är gjord av bandet K2, med medlemmarna Allanah Myles och john Norum. Den heter We Want It All. Jag tror att den var med i tävlingen år 2004, inte så säker. det verkar kanske konstikt att jag inte själv hittar en låt när jag vet så mycket om den, men jag har sökt på Spotify och Youtube och Google, hittar den inte. (ursäkta om det är några små fel, kan inte rätta eftersom fuska buggar för mig på vissa funktioner) //Joslol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 (redigerat) Den heter "we got it all" Denna t.o.m? Redigerat 23 Mars 2010 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Tack. (fail att jag inte hittade den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 >>> Till nästa gång du letar efter nått ... :P <<< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 vill du ha filmer kan jag bidra med några också, finns massa musik i dem också: Lady in Red Friendly Fire Dirty Handz Stockholm Subway Stories Style Wars Har alla förutom lady in red, friendly fire 2 & 3. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Jag såg en musikvideo under helgen på ztv (tror jag) som jag gärna skulle vilja se igen, det enda jag kommer ihåg från låttexten var "stockholm city" och något tresiffrigt nummer som jag inte minns vad det var. Själva videon innehöll flera delar av retrotevespel och namnet stockholm city dök upp flera gånger i olika textstil. Har försökt att söka på det men misslyckats. Vad heter låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Jag såg en musikvideo under helgen på ztv (tror jag) som jag gärna skulle vilja se igen, det enda jag kommer ihåg från låttexten var "stockholm city" och något tresiffrigt nummer som jag inte minns vad det var. Själva videon innehöll flera delar av retrotevespel och namnet stockholm city dök upp flera gånger i olika textstil. Har försökt att söka på det men misslyckats. Vad heter låten? Denna är det. Varsågod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Jag såg en musikvideo under helgen på ztv (tror jag) som jag gärna skulle vilja se igen, det enda jag kommer ihåg från låttexten var "stockholm city" och något tresiffrigt nummer som jag inte minns vad det var. Själva videon innehöll flera delar av retrotevespel och namnet stockholm city dök upp flera gånger i olika textstil. Har försökt att söka på det men misslyckats. Vad heter låten? Denna är det. Varsågod! Helt rätt, kan dock rekommendera att du laddar ner Pato Poohs album (Ja, det är lagligt, finns på hans sida.) så får du den bra versionen av låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Vad heter låten i klippet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Ok, tack. Jävligt bra är den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.