Hoppa till innehåll

Oskyldiga Dödade I Baghdad Av Amerikans Militär


360Xbox
 Dela

Rekommendera inlägg

Så det var en AC-130 du satt i? För du lät jävligt säker på din sak när du sa det.

nej det var något svenskt jaktflyg plan, var 11 år kommer inte ihåg namnet.

 

MEn vad fan är problemet jag hade fel? Fan vad tråkigt liv ni måste ha som måste kommentera var sitt inlägg om att jag hade fel

 

Du hade fel, håll käften nu.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Tro inte att du kan något bara för du lirat Call of Duty din lilla skitunge. AC-130 är inte den enda typ av jaktplan som finns och jag kan lova att du aldrig suttit i varken helikopter eller jaktplan. Och varför skulle en journalist bära runt på en jävla RPG?

HA! vart kommer allt i från? ;) Så klart jag har suttit i en helikopter och ett jaktflygplan. även fast inte jaktflyg planet var i luften då och tycker du det där ser ut som en film kamera är du fan dum i huvudet <_<

 

inte så bra bild jag fick men tittar du från 2:00 till 2:30 så ser du

http://img263.imageshack.us/img263/8538/dumjvel.png

 

Vad vet du om dom inte hade något stativ eller liknande med sig till kameran?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tro inte att du kan något bara för du lirat Call of Duty din lilla skitunge. AC-130 är inte den enda typ av jaktplan som finns och jag kan lova att du aldrig suttit i varken helikopter eller jaktplan. Och varför skulle en journalist bära runt på en jävla RPG?

 

HA! vart kommer allt i från? ;) Så klart jag har suttit i en helikopter och ett jaktflygplan. även fast inte jaktflyg planet var i luften då och tycker du det där ser ut som en film kamera är du fan dum i huvudet <_<

 

inte så bra bild jag fick men tittar du från 2:00 till 2:30 så ser du

http://img263.imageshack.us/img263/8538/dumjvel.png

 

Vad vet du om dom inte hade något stativ eller liknande med sig till kameran?

 

Fortfarande, ser ut som ett vapen av något slag, Med tanke på att deras trupper blev attackerade med likadana vapen (AK47or) så är det rätt beslut han tar i krig. Dock tycker jag personligen dom kunde ha sänt dit nån arme på marken som kunde kollat läget istället. Men tråkig film det varit om helikoptern hade zoomat in på gruppen sen hade man skickat dit soldater, boom 12 amerikanska soldater dödade av något som såg ut som en kamera och några shopping bags. Inte bra för USA alls. Sen att det visade sig vara 2 barn där och några reportrar vet inte dom i det flygande fartyget. Säkerhet för egna soldater före fienden.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vafan ryssen, vi är alla människor. Alla är kopplade till alla. Tänk om det skulle bli krig här i Sverige, och så tänker (exempelvis) Rysslands ledning:

"Hmm, skall vi hjälpa Sverige?

Nä, varför skall vi bry oss om dem, de påverkar inte oss"

 

Det är just det som högerideologi går ut på, sköt dig själv och skit i andra. Och så får vi ett samhälle fullt av giriga, egocentriska, avskyvärda människor.

Det är icke bra, det.

Varför inte bry oss om våra egna först? Varför skänka en jävla massa pengar till alla andra förutom våra egna? Tycker seriöst ba det är bra dom skjuter ner dom, Viftar dom med vapen så får dom skylla sig själv vare sig dom är oskyldiga eller inte..

 

 

Ryssen: Skjuta ner idioterna? Så de ska alltså skjuta ner dig?
Jag har rätt att tycka vad jag vill så varför gnäller du då?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ryssen: Skjuta ner idioterna? Så de ska alltså skjuta ner dig?

Jag har rätt att tycka vad jag vill så varför gnäller du då?

 

Iför sig borde man ta hand om sitt eget land innan man börjar ta in invandrare (syftar på Sverige nu), men det är bara vad en polare tycker. Jag tycker det är bra att man tar in fler invandrare så att Sverige får mer invånare än träd iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför inte bry oss om våra egna först? Varför skänka en jävla massa pengar till alla andra förutom våra egna?

Men vad fan spelar det för roll vilka man hjälper?

 

Mjo men att ge bort en hel förmögenhet till Afrika och krascha sitt eget land är inte smart övertid. men ja, ge det man kan och hjälp din granne!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är man med i leken får man leken tåla =D

 

Om inte USA va i mellanöstern idag så skulle det vara värre för människorna som bor där.

Snälla kan du gå och söka hjälp? Du får det och låta som om Irak var full av miliser och anarkister seriöst!

Det är helt vanliga människor och terrorister som kommer in till landet kommer in för gränsen då det knappt

har varit någon kontroll alls under ockupationen.

 

Du är nog en liten p12'a som försöker påstå sig kunna mycket om dagens läge men inte undersöker

vad som lettt till denna konflikt. Jag kan säga så här, kolla upp historian sedan andra världskriget för Irak så kommer du fatta varför det är som det är, pågrund av USA såklart.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

BLABLA

BLABLA

BLABLA

http://img263.imageshack.us/img263/8538/dumjvel.png

 

Vad vet du om dom inte hade något stativ eller liknande med sig till kameran?

 

Visst ska inte säga att du har fel, men titta på filmer så ser du att den verkar bara lite tygre än vad ett stativ väger. Säger inte att RPG är äkta då dom tydligen var på en inspeling av någon film.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är man med i leken får man leken tåla =D

 

Om inte USA va i mellanöstern idag så skulle det vara värre för människorna som bor där.

Snälla kan du gå och söka hjälp? Du får det och låta som om Irak var full av miliser och anarkister seriöst!

Det är helt vanliga människor och terrorister som kommer in till landet kommer in för gränsen då det knappt

har varit någon kontroll alls under ockupationen.

 

Du är nog en liten p12'a som försöker påstå sig kunna mycket om dagens läge men inte undersöker

vad som lettt till denna konflikt. Jag kan säga så här, kolla upp historian sedan andra världskriget för Irak så kommer du fatta varför det är som det är, pågrund av USA såklart.

 

Facepalm. Hur tror du att läget i dom länderna usa är i idag hade förändrats om usa hade packat sina väskor och åkte hem?

 

@MilliamFh:

Mm, jag förstår att du ser att det är en RPG. Men frågan är; Är det en RPG 7 eller Rpg 2? Eller är det bara en affisch?

Redigerat av 90LIVE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...