Windnoob Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 1k kills med intervention B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 1k kills med intervention B)Me 2 ;) Försöker få Heart Beat sensor på Interventoin. Hatar verkligen silencer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 1k kills med intervention B)Me 2 ;) Försöker få Heart Beat sensor på Interventoin. Älskar verkligen silencer. Själv så skämmer jag ut mitt lag på SnD genom att bara No_Scope'a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Ja spelar bara :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Nej, iallafall inte jag. Btw din undertext (vet inte vad man ska kalla det) "Hård, stor, fin" tog du det från när jag skrev om heatons musmatta i setup tråden? :P Jupp, det var klockrent :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Jag stor ownar alla i det nya modet stimulus ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Jag stor ownar alla i det nya modet stimulus ;)Nya? what? Det har funnits ett tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 (redigerat) Äger sönder motståndarna i Sabotage har vunnit 5 matcher av 5 ---------------------------- Fick en fin avslutning på Sabotage dom sista 20 sekundrena Redigerat 20 Juni 2010 av Jonas_95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EuphoricSmile Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 försöker komma till rank 70! :P annars äger man väl ut folk på mic... lol råkade teamkilla 1 kille 1 enda gång han dödar mig 4 gånger i respons jag frågar honom vad det är för fel på honom han svarar att jag inte sa förlåt... jag blev >_> sen svor vi lite tills jag började ignorera honom han kallade mig efterbliven ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Fick "carpet bomber" challengen idag, 5 kills med precision airstrike ;) På STORM! Och fick nyss Extended mags på F2000, sjukt grymt vapen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Ska försöka plocka upp skiten.. om jag har nå guld kvar på XBL. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Förstörde precis för några Nuke boosters på MW2 Först spelade jag i laget där killen blev nuke boostad (han blev dödad) Då dödade jag han som dödade Då lämnade jag och joinade igen (hade en kompis i lobbyn) Då kastade jag en Semtex så Tactical Insertsen försvann Då när killen sprang tillbaka så dödade jag honom om och om igen tills jag blev dödad Då sprang jag bara dit igen och så höll det på :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg