GamesDean Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Vad har ni gjort i slöjden som ni blev mest nöjd med? Släng gärna med någon bild också! Det som jag är mest nöjd med i slöjden är min aik flagga,sjukt nöjd! :D Bild (tagen med mobilkamera): Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Håller fortfarande på med ett par byxor som jag jobbat på sen vårterminens start. Har sytt fel typ tre gånger, och läraren har fått sprätta upp dom alla gångerna. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 En spegel som jag gjorde 5 år sedan? Vet icke. Har inte slöjd längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 En väska. Håller just nu på med en papegoja, börjar se fint ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 5 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Några bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Gjorde en hylla förra terminen. Glömde ta hem den. Tror dem har slängt den eller nåt :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Håller på med en pannlampa, den kommer bli jetenaaajsss :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unknown12 Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Vad har ni gjort i slöjden som ni blev mest nöjd med? Släng gärna med någon bild också! Det som jag är mest nöjd med i slöjden är min aik flagga,sjukt nöjd! :D Bild (tagen med mobilkamera): snygg OnT: En modellbåt jag gjorde för någon månad sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 Jag håller på med en bastuskopa just nu, kanske kan slänga upp en bild när den är klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 Håller på med något i träslöjden och det är så himla tråkigt! Det är något skåp och jsg hatar den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 7 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Vad har ni gjort i slöjden som ni blev mest nöjd med? Släng gärna med någon bild också! Det som jag är mest nöjd med i slöjden är min aik flagga,sjukt nöjd! :D Bild (tagen med mobilkamera): snygg OnT: En modellbåt jag gjorde för någon månad sen. Tack,båtar är fina :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 En träkniv, orkar dock inte lägga upp en bild på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.