Guggo Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Hemtelefon- Det är Gustav Mobil- Det är Gustav/Tjaaaa/Hej (Beroende på vem som ringer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Jag svarar faktiskt hur fan jag vill. :) Vad är normalt? Att man är helt död och säger "Hallå?" eller om man livar upp en konversation redan från början och drar in en "Iranie on the line, what can i do you for?" Jag tror nog att det första är mer normalt. Men det betyder inte att det är bättre. Jag är horribel på att ens ha en konversation över telefon, då kan man inte förvänta sig att det blir roligt att ta upp luren. Hatar lite när man tar upp allt genom sms eller msn så när man väl ringer personen har man inget att snacka om..Typ pinsam tystnad i 20 minuter tills någon säger "aight, ska pysa" "puss hej" blabla.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
c3m0t Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Hem: Hejsan de är Sebastian :) Mobil: Yo , du har kommit till pizzerian , Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Telefon : Hej det är Kevin Mobil : System bolaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Hemtelefon:hallo,>czesc<(Polska) Mobil:Shoo,Yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Jag svarar faktiskt hur fan jag vill. :) Vad är normalt? Att man är helt död och säger "Hallå?" eller om man livar upp en konversation redan från början och drar in en "Iranie on the line, what can i do you for?" Jag tror nog att det första är mer normalt. Men det betyder inte att det är bättre. Jag är horribel på att ens ha en konversation över telefon, då kan man inte förvänta sig att det blir roligt att ta upp luren. Hatar lite när man tar upp allt genom sms eller msn så när man väl ringer personen har man inget att snacka om..Typ pinsam tystnad i 20 minuter tills någon säger "aight, ska pysa" "puss hej" blabla.. :P Amen to that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Mobil: Hej det är Alex :) Hem: svarar inte i den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Ja häij, vöm ji e? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Go for Wiklund Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Hem: Hej det är Carlo, Hej, Om det är en försäljare så svarar jag med: aa jag är inte intresserad. Mobil: Hej, säg, snacka, va fan vill ru rå?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Hem:Hallå. Mobil:Hallå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 HEM: Blomqvist (mitt efternamn) Mobil: Bosses grill (med en utlänsk brytning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.