Gäst Soffan Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Okej :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 mmm... och så försöker jag få mina kompisar att gå in på min extra länk := Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 4 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 (redigerat) Ja, jag försöker att inte få varningar men jag har ju inte varit medlem på sidan så länge heller. Och om nån vill ha en kompis så är jag frivillig! Vad har man egentligen poängen till? Redigerat 4 Maj 2004 av Ratchet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 man kan köpa grejer i affären ! och det är bra ifall dom är på banken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Man kan använda poäng till avatar tävlingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 (redigerat) Oj,srry)) [såg ej andra sidan] Redigerat 8 Maj 2004 av Ruffy^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Tyvärr så har ni fel när det gäller avstängningen. Man blir avstängd för alltid och det är inte bara användaren som stängs av utan även din dator. Så du kommer inte kunna gå in på sidan om du skulle få 5/5 varningar. Men så länge du inte bryter mot några regler så lär du ju slippa någon mer varning ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 (redigerat) Kan man inte änns gå in på sidan? åhh!! Hoppas jag inte blir avstängd :( Men om man tänker på orson och orson jr,dem e ju inne på samma dator..bilir båda avstängda då? Redigerat 8 Maj 2004 av Ruffy^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 mmm... och så försöker jag få mina kompisar att gå in på min extra länk := Vad händer om någon går in på ens extralänk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Kan man inte änns gå in på sidan? åhh!! Hoppas jag inte blir avstängd :( Men om man tänker på orson och orson jr,dem e ju inne på samma dator..bilir båda avstängda då? I ett fall där man är 2 person på en dator så blir ju en användare avstängd samt datorn. Dvs kan den andra personen använda sitt konto men då från en annan dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Okej,tack,jag förstår. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 jag fattar inte riktigt.. har man 5/5 varningar så kan man inte gå in på sidan på sin data. men man kan logga in på sin account på en annan data eller vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.