Hoppa till innehåll

Hur Du Blir Av Med Någon På Tåget


Mezox
 Dela

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Så han byter plats, vilken kämpe

Jag gillar inte när folk spelar tröga, men jag får väl anta att du allvarlig och argumentera för att det är kul att se någon tro han kommer bli uppsprängd vilken sekund som helst. Redigerat av Mezox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Så han byter plats, vilken kämpe

Jag gillar inte när folk spelar tröga, men jag får väl anta att du allvarlig och argumentera för att det är kul att se någon tro han kommer bli uppsprängd vilken sekund som helst.

 

Okej, om du tror att det skulle funka så gör det väl det
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hahaha fan vad torr du är :D

Tack?

 

Om jag vill bli av med någon på tåget så hade nog min sista utväg varit att dra fram en bärbar dator och få han att inbilla sig att jag tänker spränga hela tåget. Och jag tror inte allvarligt du heller tror de. Och det var inge vidare till skämt heller så jag ansåg att du var torr, alltså motsatsen till fylld (med bra skämt), kanske man kan kalla det en metafor när man säger att någon är torr. Hoppas detta gav dig en förståelse för mitt uttryck. :)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om jag vill bli av med någon på tåget så hade nog min sista utväg varit att dra fram en bärbar dator och få han att inbilla sig att jag tänker spränga hela tåget. Och jag tror inte allvarligt du heller tror de. Och det var inge vidare till skämt heller så jag ansåg att du var torr, alltså motsatsen till fylld (med bra skämt), kanske man kan kalla det en metafor när man säger att någon är torr. Hoppas detta gav dig en förståelse för mitt uttryck. :)

Ditt försök att idiotförklara mig sög vill jag bara påpeka.

 

Jag tycker verkligen att det är sorgligt att folk ska hänga upp sig på att det inte alls är ett bra sätt att bli av med någon på ett tag. Jag vet verkligen inte om man ska skratta eller gråta. Tänk att man nuförtiden inte ens kan posta något med en gnutta ironi...

 

Aja, om jag ska vara lite allvarlig nu kan jag förstå att alla inte har samma humor, önskar att du också fattade det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag idiotförklarar ingen, wtf är fel på dig..

Slå upp idiotförklara.

 

Jag skrev ju mitt första inlägg på skoj, och du tog de allvarligt, vem äre som är sorglig egentligen

Jag skrev ju mitt "Tack?" på skoj, och du tog de allvarligt.

 

Du verkar bara ha personliga problem emot mig, så vad jag en säger lär ju störa dig :)
När jag skrev de första inläggen så hade jag inget emot dig, men jag måst erkänna att det börjar luta åt det hållet nu.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det har nog bättre effekt att bara ställa ifrån sig datorn med den nedräkningen fast lite längre tid då. På ett synligt ställe också och då är någon perrong i London att föredra...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det har nog bättre effekt att bara ställa ifrån sig datorn med den nedräkningen fast lite längre tid då. På ett synligt ställe också och då är någon perrong i London att föredra...

Ställa ifrån sig sin dator? Nej tack!

 

Fast rolig idé dock :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...