Kira1 Skrivet 11 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 så nu har jag hittat en tråd inte med föroläpningar och sånt men dom har skrivit nån olaglig kod eller nåt vet inte vad det är men i massa andra tråder har jag sätt att det är förbjudet att äns nämna det i en tråd här är länken http://www.fuska.se/forum/Hjaelp_Med_Bb_Ko...ur-t145743.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 så nu har jag hittat en tråd inte med föroläpningar och sånt men dom har skrivit nån olaglig kod eller nåt vet inte vad det är men i massa andra tråder har jag sätt att det är förbjudet att äns nämna det i en tråd här är länken http://www.fuska.se/forum/Hjaelp_Med_Bb_Ko...ur-t145743.htmlNej, han frågar varför han inte kan använda sin signatur. Dem svarar varför. Tråden bryter inga regler vad jag ser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Jag tror att fable1 syftar på §3.7. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 11 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 (redigerat) ja det gör jag och alla andra trådar där det skrivs blir ju låsta Redigerat 11 Juni 2010 av fable1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 asså han låser andras trådar utan anledning säkert bara för att jävlas skulle jag tro blir glad om nån kan svara så snabbt som möjligt eftersom raptomex kommer låsa tråden bara för att skydda sig själv Det är då inget fel på Raptomex, han gör sitt jobb. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 11 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 skulla vara bra med en varning innan nån låser äns tråd också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Det är då inget fel på Raptomex, han gör sitt jobb.Att göra sitt jobb är inget giltigt argument. Hitler gjorde sitt jobb väldigt bra kan jag säga dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Godwins lag har härmed trätt i kraft. Sorry. Raptomex gör sitt jobb i enlighet med reglerna. Har ni problem med det får ni skicka ett PM till Admin eller något. Om en lag är dum så klagar man på dom som har stiftat lagen, inte på polisen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Raptomex gör sitt jobb i enlighet med reglerna. Har ni problem med det får ni skicka ett PM till Admin eller något. Om en lag är dum så klagar man på dom som har stiftat lagen, inte på polisen. För mig innefattar "eller något" att posta i denna tråden. Genom att göra det ser både polisen samt den som stiftat lagen vad jag tycker om den. För att förtydliga vad jag tycker är det antingen att reglerna är för hårda eller att modsen tar reglerna för hårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Och jag tror säkert att din åsikt är noterad av moderatorerna vid det här laget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Skulle gärna vilja ha svar på mina åsikter också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 11 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 jag har sett trådar där dom hotas med att döda och sånt men dom trådarna är kvar synd att jag inte kommer ihåg var jag läste den tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg