Hoppa till innehåll

Om Ni Är Smart Så Skriver Ni Inte I Raptomex Trådar


Kira1
 Dela

Rekommendera inlägg

Jo, det är ju skitviktigt och intressant att veta.

Menade mer att det är rätt boring när mods låser trådar utan bättre anledning än "Onödig tråd".

Onödiga trådar izz da shiet! :kung: Imo.

 

Lite svårt att ge en bättre anledning, eftersom tråden var...onödig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 142
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jo, det är ju skitviktigt och intressant att veta.

Menade mer att det är rätt boring när mods låser trådar utan bättre anledning än "Onödig tråd".

Onödiga trådar izz da shiet! :kung: Imo.

 

Okej, från och med nu ska alla mods posta minst en bild vid varje låsning, bilder som- http://i255.photobucket.com/albums/hh128/y...adClosed400.jpg är tillåtna
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar inte heller "Hur Många Syskon Har Du?"-låsningen. Många kanske tycker den är onödig men jag tycker all sorts statistik är intressant och det skadar ju ingen om tråden bara ligger där liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Vilket Operativsystem Har Du?"-tråden skulle också kunna klassas som onödig precis som "Hur Många Syskon Har Du?". Vilket OS tråden är ju mer relevant till fuskas inriktning men jag tycker fortfarande att ingen av dem två skulle låsas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 93847

"Vilket Operativsystem Har Du?"-tråden skulle också kunna klassas som onödig precis som "Hur Många Syskon Har Du?". Vilket OS tråden är ju mer relevant till fuskas inriktning men jag tycker fortfarande att ingen av dem två skulle låsas.

+1

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lite svårt att ge en bättre anledning, eftersom tråden var...onödig.

Mjo, det är det jag menar. Finns ingen bättre anledning så borde den inte låsas. Det känns ibland som att vissa mods låser trådar bara för att visa att dom kan.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...