Simple Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Jo, det är ju skitviktigt och intressant att veta. Menade mer att det är rätt boring när mods låser trådar utan bättre anledning än "Onödig tråd". Onödiga trådar izz da shiet! :kung: Imo. Lite svårt att ge en bättre anledning, eftersom tråden var...onödig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Tänk dig en fotbollsmatch. En spelare får för sig att göra en frivolt, då kommer domaren fram och ger honom en varning för att det var "onödigt". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Jo, det är ju skitviktigt och intressant att veta. Menade mer att det är rätt boring när mods låser trådar utan bättre anledning än "Onödig tråd". Onödiga trådar izz da shiet! :kung: Imo. Okej, från och med nu ska alla mods posta minst en bild vid varje låsning, bilder som- http://i255.photobucket.com/albums/hh128/y...adClosed400.jpg är tillåtna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 12 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 är inte detta en rätt onödig tråd då http://www.fuska.se/forum/Ta_Bort_Final_Fa...et-t145794.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KorpseGrinder Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Nej, det är ju ett förslag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Jag gillar inte heller "Hur Många Syskon Har Du?"-låsningen. Många kanske tycker den är onödig men jag tycker all sorts statistik är intressant och det skadar ju ingen om tråden bara ligger där liksom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93847 Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 (redigerat) hur kommer det sig att denna tråden ennu ej är låst? :huh: Redigerat 12 Juni 2010 av 93847 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Den är cool. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 "Vilket Operativsystem Har Du?"-tråden skulle också kunna klassas som onödig precis som "Hur Många Syskon Har Du?". Vilket OS tråden är ju mer relevant till fuskas inriktning men jag tycker fortfarande att ingen av dem två skulle låsas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93847 Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 "Vilket Operativsystem Har Du?"-tråden skulle också kunna klassas som onödig precis som "Hur Många Syskon Har Du?". Vilket OS tråden är ju mer relevant till fuskas inriktning men jag tycker fortfarande att ingen av dem två skulle låsas. +1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 12 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 det värkar som att moderatorerna låser alla trådar dom inte gillar och tycker dom är onödiga bara för det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Lite svårt att ge en bättre anledning, eftersom tråden var...onödig.Mjo, det är det jag menar. Finns ingen bättre anledning så borde den inte låsas. Det känns ibland som att vissa mods låser trådar bara för att visa att dom kan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg