Kira1 Skrivet 12 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 kanske inte har nåt bättre för sig på dagarna än att låsa trådar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93847 Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 kanske inte har nåt bättre för sig på dagarna än att låsa trådar 1+ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 12 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 vad menas med 1x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Det gör vi redan! (Iallafall jag) Synd bara att ni inte kan se det. Jag har inte sett dig låsa så många trådar, sen kan det vara också för att du modererar så mycket i de forum där jag är, men jag får väl tro på ditt ord, bra jobbat! =D Inte speciellt relevant info man får ut av att veta om nån som man inte ens vet vem det är har två eller nio syskon ;>Jag trodde moderatorernas uppgift var att moderera efter reglerna och inte döma vad som är en "onödig" tråd och en "nödvändig" tråd, det är olika för olika personer vad som är "onödigt". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 12 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 varför blev mitt inlägg anmäld Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Jag trodde moderatorernas uppgift var att moderera efter reglerna och inte döma vad som är en "onödig" tråd och en "nödvändig" tråd, det är olika för olika personer vad som är "onödigt". Ja, och trådar som de dömer vara onödiga blir låsta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Jaja, lite underhållning skadar inte! Trodde denna tråd skulle vara låst efter 3 sidor dock, lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 12 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 jag trodde inte ens nån skulle hinna skriva i den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Detta är underhållande :P Skriv mer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Detta är inte Imba, det är en seriös tråd så posta seriösa inlägg om ni inte vill ha varningar. vad menas med 1xAtt skriva "+1" efter ett inlägg betyder att man håller med det inlägget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Inget fel med Raptomex. Han skriver oftast mer än bara låst. Sluta klaga på moderaterna, ingen är perfekt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 12 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 ja men jag tycker fortfarande dom borde skriva nåt mer en bara onödigt och sånt typ varför den var onödig och sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg