Hoppa till innehåll

Wow Cataclysm


ZOMFG
 Dela

Rekommendera inlägg

Wall of Fog (85)

Creates a 30-yard wide wall of fog somewhere in front of the caster. The wall will slow down enemies that try to trespass it, and will do damage on them. Since the spell is not channeled, Mages will be able to use it slow enemies down while Blizzard-ing them. More like a trip-wire then something the size of a Frost Trap. 10 seconds duration. 30 seconds cooldown.

 

 

 

NIIICE :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag gillar ändringarna på hunter + Fury trädet (så man kan välja one handat), men inte att dom minskar tiden på divine shield. Visst paladins behöver kanske nerfas men en paladin utan bubblehearth är bara fel =/

 

Sen tycker jag att cataclysm är för mkt som det här. Dom överdriver men nästan allt är ju sant =p

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar ändringarna på hunter + Fury trädet (så man kan välja one handat), men inte att dom minskar tiden på divine shield. Visst paladins behöver kanske nerfas men en paladin utan bubblehearth är bara fel =/

 

Sen tycker jag att cataclysm är för mkt som det här. Dom överdriver men nästan allt är ju sant =p

 

Var har du sett om fury warriors :D?!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tittade precis på dom nya spellsen och denna verkar nice i pvp :D

Gushing Wound (83)

This ability will apply a bleed effect to the target. If the target moves, the bleed gains an extra stack and refreshes its duration, up to a maximum of three stacks. The ability is currently planned to have no cooldown, cost 10 Rage, and have a 9-second duration. Gushing Wound is designed to be weaker than Rend with one stack, but better with three stacks, which will be reached when fighting a moving target.

 

kan ju också vara jäkligt bra mot lady deathwhisper

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tittade precis på dom nya spellsen och denna verkar nice i pvp :D

Gushing Wound (83)

This ability will apply a bleed effect to the target. If the target moves, the bleed gains an extra stack and refreshes its duration, up to a maximum of three stacks. The ability is currently planned to have no cooldown, cost 10 Rage, and have a 9-second duration. Gushing Wound is designed to be weaker than Rend with one stack, but better with three stacks, which will be reached when fighting a moving target.

 

kan ju också vara jäkligt bra mot lady deathwhisper

Lady Deathwhisper kommer ju vara ett minne blott när den släpps
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tittade precis på dom nya spellsen och denna verkar nice i pvp :D

Gushing Wound (83)

This ability will apply a bleed effect to the target. If the target moves, the bleed gains an extra stack and refreshes its duration, up to a maximum of three stacks. The ability is currently planned to have no cooldown, cost 10 Rage, and have a 9-second duration. Gushing Wound is designed to be weaker than Rend with one stack, but better with three stacks, which will be reached when fighting a moving target.

 

kan ju också vara jäkligt bra mot lady deathwhisper

Lady Deathwhisper kommer ju vara ett minne blott när den släpps

 

hahahahaha, kan lika gärna användas mot vancleef.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
  • 3 veckor senare...

Warlock som jag spelar som main, verkar bli väldigt intressant!

Warrior som jag lirar som alt, ser ut att bli sämre, arms pvp dat iz. Blir väl att man lirar prot.

Shaman som jag lirar som alt, har inte kollat värst mycket på vad de får etc, men de fick väl en "stun/freeze" som varade i 20-50 sec, eller nåt? med ingen cd ;O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...