ELF Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Du har fått ett gästboksinlägg på sidan WASDis... ;) ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Jag såg det http://www.fuska.se/forum/style_images/ip.boardpr/folder_post_icons/icon2.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Använd word-wrap: break-word för automatiska radbrytningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 (redigerat) Jag såg det http://www.fuska.se/forum/style_images/ip.boardpr/folder_post_icons/icon2.gifHmm, tog du bort det :( ? En grej till. Den oranga kanten till höger fattas. Kollar på sidan med IE 8 just nu. Redigerat 29 Juni 2010 av ELF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Sidan är helt buggad i IE 6.0. Om man har IE får man skylla sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Uh, byt färgen inuti "WASD Hemsida". Syns ju knappt vad det står. (Överdrift) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 (redigerat) Jag tar hand om det när jag får lust. Just nu håller jag på att programmera ett forum! Edit: forumet funkar nu! Man kan posta i den enda tråden som finns. Håller på att programmera så man kan göra egna trådar. Redigerat 29 Juni 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Jag har suttit i typ 4 timmar och kodat på forumet nu! Vill ha feedback på det. http://wasd.nu/forum.php Notera att jag hållit på med PHP i 5 dagar. Innan dess har jag bara hållit på med java i ett halvår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Om man har IE får man skylla sig själv.Det är bara skräputvecklare som säger så ;) ...Annars så använder jag bara Firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 (redigerat) Jag är en skräputvecklare isåfall :) Är det nån av er som är dataviruset? Redigerat 30 Juni 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 tycker du det är värt att ha en gästbok om det finns ett forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 (redigerat) Ja det skadar inte, man kan ju posta där som Gäst till skillnad från forumet. Jag håller på att programmera Guilds nu! blir nog klart imorgon. Redigerat 30 Juni 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.