360Xbox Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 En liten unge visar upp sin spelsamling, det är hans "response" till en annan film då en kille visade sina spel osv. Man vill ju bara slå till han i ansiktet! :angry: Kolla hans andra filmer, han har blivit världens största nörd! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 En liten unge visar upp sin spelsamling, det är hans "response" till en annan film då en kille visade sina spel osv. Man vill ju bara slå till han i ansiktet! :angry: Kolla hans andra filmer, han har blivit världens största nörd! Om jag såg han skulle jag vilja slå in käften på han.. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Han har ett n64 med en pikachu på sig. Det gör honom awesome, i mina ögon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Åh fy fan seriöst jag såg typ tio parodier av honnom och han fortsätter ladda upp filmer! WTF Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Av vilken anledning platsar detta i humor när du inte ens länkade till/visade något roligt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Naw, stackarn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Han söker uppmärksamhet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Gillar att han kände sig stolt över 8 spel till Wii. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 insta-subscribe på honom asså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Vilken vinnare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Sideshow-Snubben vart epic B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Så jävla dålig så den blir bra, satt och garva åt hur killen såg ut hela videon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg