Friday Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 (redigerat) Här http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?gatubild...223&gvH=344 Göteborgshjulet täcker ca 30% av det nu men jag tycker det passar bra CHORD: Förlåt, men av någon anledning lyckas du alltid irritera mig. Vad du än skriver s: Redigerat 9 Juli 2010 av Friday Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 9 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Här http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?gatubild...223&gvH=344 Göteborgshjulet täcker ca 30% av det nu men jag tycker det passar bra CHORD: Förlåt, men av någon anledning lyckas du alltid irritera mig. Vad du än skriver s: Hahaha, jag vet att du älskar det, fri. Emogräset på en solig dag är en av de finaste platserna jag vet. Där och parkerna i Avenyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ThePartyKing Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 (redigerat) Jag kommer gjärna :D skriv upp mig Redigerat 15 Juli 2010 av ThePartyKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Bor ju i GBG i mellan åt. Skulle jag vara här då lördagen den 28 aug, så kommer jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ThePartyKing Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 (redigerat) ThePartyKing kommer :D Redigerat 16 Juli 2010 av ThePartyKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 Sounds fun rly, Skriv upp mig på Kanske listan... Brorsan skjutsar mig säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 Jag föreslår att vi går och matar ankor. Ankgruppen hade tänkt att ha en träff i Göteborg och gå och mata ankor tillsammans så vi kanske kan slå ihop dessa möten :) Jag tar med mig bröd i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 FAAN, ville att det skulle komma till sthlm ;) not gothenbuurg :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 (redigerat) FAAN, ville att det skulle komma till sthlm ;) not gothenbuurg :(Ingen hindrar dig från att starta ett i stockholm, finns ju flera som bor där också. Fullt möjligt att en träff i sthlm blir lika stor som denna kommer bli. Redigerat 16 Juli 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 16 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 (redigerat) FAAN, ville att det skulle komma till sthlm ;) not gothenbuurg :(Sorry bro, tänker inte spendera hundralappar på att få träffa ett par folk (förutom organism dåeeeeeeeeew :x) 28e augusti, göteborg, emogräset i lilla bommen, tid är inte planerad än, säger det nog en vecka tidigare. Redigerat 16 Juli 2010 av CHORDAZBA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 (redigerat) Skrev vi inte 14:00 nånstans i tråden? Kanske minns fel. Redigerat 17 Juli 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 17 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Skrev vi inte 14:00 nånstans i tråden? Kanske minns fel.Jo, men ett par folk kunde inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.