CHORDAZBA Skrivet 6 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Hur gör du sånt hära?Det kallas musik, och jag använder mig utav FL Studio 8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Min kompis tyckte också att den var ganska bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Synthen är inte hardstyle synth? Eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Gillar låten, tycker inte att det var för långsam eller nått utan rätt lagomt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 16 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 Synthen är inte hardstyle synth? Eller har jag fel?Finns inget som en "hardstyle" synth. Folk har använt allt möjligt.Sålänge det finns en melodi och kick så funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Gör du det här med FL Studio? Isåfall vilka VST's använder du? och vart ifrån får du dina vocals? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 17 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Gör du det här med FL Studio? Isåfall vilka VST's använder du? och vart ifrån får du dina vocals?FL Studio 8 -> Nexus z3ta+ Sylenth Synth1 Hydra, jag använder allt möjligt.Och mina vocaler kommer från vart som helst, kan vara en film, eller en låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Älskar't. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Örorgasm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 (redigerat) Gör du det här med FL Studio? Isåfall vilka VST's använder du? och vart ifrån får du dina vocals?FL Studio 8 -> Nexus z3ta+ Sylenth Synth1 Hydra, jag använder allt möjligt.Och mina vocaler kommer från vart som helst, kan vara en film, eller en låt? Okej jag använder FL Studio 9 XXL. Jag behöver vocals, hur tar du vocals ur en låt? asså utan att musik spelas medans man här rösten. Själv använder jag z3ta+, styrus och V-Station. Redigerat 17 Juli 2010 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 17 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Gör du det här med FL Studio? Isåfall vilka VST's använder du? och vart ifrån får du dina vocals? FL Studio 8 -> Nexus z3ta+ Sylenth Synth1 Hydra, jag använder allt möjligt. Och mina vocaler kommer från vart som helst, kan vara en film, eller en låt? Okej jag använder FL Studio 9 XXL. Jag behöver vocals, hur tar du vocals ur en låt? asså utan att musik spelas medans man här rösten. Själv använder jag z3ta+, styrus och V-Station. Sök på typ "lady gaga - pokerface acapella" i google.dvs, låt och sen "acapella" i sökningen. googla bara acapella så hittar du något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Mycket bättre än förväntat (Y) Skön låt:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.