Mezox Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Skrivet 12 Augusti 2010 Få reda på vad killen gillar och önskar mest av allt i världen. Ge honom den önskningen så kanske det är åtminstone 50% chans att ni blir ihop igenJa, ge honom en avsugning. Hahahaha +1
Sinclair Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Skrivet 13 Augusti 2010 Gör man slut via SMS så är hon/han en skitstövel, och sådana skitstövlar borde man glömma bort.
Rammus Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Skrivet 14 Augusti 2010 Få reda på vad killen gillar och önskar mest av allt i världen. Ge honom den önskningen så kanske det är åtminstone 50% chans att ni blir ihop igenJa, ge honom en avsugning. Haha fan du gjorde min natt, tack! ;D ONT: Skaffa jobb..
ExorZ Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Skrivet 14 Augusti 2010 Springer gör jag redan, och jobb har jag :) ska utomlands om 1,5 vecka också.. hihi ONT: Skaffa jobb..
LOLOL Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Skrivet 29 Augusti 2010 Få reda på vad killen gillar och önskar mest av allt i världen. Ge honom den önskningen så kanske det är åtminstone 50% chans att ni blir ihop igenJa, ge honom en avsugning. Ursäkta om jag är korkad, men vad är en avsugning???
Rammus Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Skrivet 29 Augusti 2010 Få reda på vad killen gillar och önskar mest av allt i världen. Ge honom den önskningen så kanske det är åtminstone 50% chans att ni blir ihop igen Ja, ge honom en avsugning. Ursäkta om jag är korkad, men vad är en avsugning??? :blink:
LOLOL Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Skrivet 30 Augusti 2010 Få reda på vad killen gillar och önskar mest av allt i världen. Ge honom den önskningen så kanske det är åtminstone 50% chans att ni blir ihop igen Ja, ge honom en avsugning. Ursäkta om jag är korkad, men vad är en avsugning??? :blink: Amen, svara istället för att skicka den där fula lilla smileyn!
Windnoob Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Skrivet 30 Augusti 2010 Få reda på vad killen gillar och önskar mest av allt i världen. Ge honom den önskningen så kanske det är åtminstone 50% chans att ni blir ihop igen Ja, ge honom en avsugning. Ursäkta om jag är korkad, men vad är en avsugning??? Det är när du suger av killen eller tjejens penis. OnT: skriv att du gillar honom
Friday Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Skrivet 30 Augusti 2010 Få reda på vad killen gillar och önskar mest av allt i världen. Ge honom den önskningen så kanske det är åtminstone 50% chans att ni blir ihop igen Ja, ge honom en avsugning. Ursäkta om jag är korkad, men vad är en avsugning??? Det är när du tar en mans penis i din mun. try it
LOLOL Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Skrivet 31 Augusti 2010 Få reda på vad killen gillar och önskar mest av allt i världen. Ge honom den önskningen så kanske det är åtminstone 50% chans att ni blir ihop igen Ja, ge honom en avsugning. Ursäkta om jag är korkad, men vad är en avsugning??? Det är när du tar en mans penis i din mun. try it Nä fyfan, nu kräks jag :o :P
Friday Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Skrivet 31 Augusti 2010 Få reda på vad killen gillar och önskar mest av allt i världen. Ge honom den önskningen så kanske det är åtminstone 50% chans att ni blir ihop igen Ja, ge honom en avsugning. Ursäkta om jag är korkad, men vad är en avsugning??? Det är när du tar en mans penis i din mun. try it Nä fyfan, nu kräks jag :o :P Du måste svälja också.
Johnossi Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Skrivet 31 Augusti 2010 Ja, att svälja är det bästa, om än lite salt smak.
Rekommendera inlägg