Mezox Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Få reda på vad killen gillar och önskar mest av allt i världen. Ge honom den önskningen så kanske det är åtminstone 50% chans att ni blir ihop igenJa, ge honom en avsugning. Hahahaha +1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Gör man slut via SMS så är hon/han en skitstövel, och sådana skitstövlar borde man glömma bort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Få reda på vad killen gillar och önskar mest av allt i världen. Ge honom den önskningen så kanske det är åtminstone 50% chans att ni blir ihop igenJa, ge honom en avsugning. Haha fan du gjorde min natt, tack! ;D ONT: Skaffa jobb.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Springer gör jag redan, och jobb har jag :) ska utomlands om 1,5 vecka också.. hihi ONT: Skaffa jobb.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Få reda på vad killen gillar och önskar mest av allt i världen. Ge honom den önskningen så kanske det är åtminstone 50% chans att ni blir ihop igenJa, ge honom en avsugning. Ursäkta om jag är korkad, men vad är en avsugning??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Få reda på vad killen gillar och önskar mest av allt i världen. Ge honom den önskningen så kanske det är åtminstone 50% chans att ni blir ihop igen Ja, ge honom en avsugning. Ursäkta om jag är korkad, men vad är en avsugning??? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Få reda på vad killen gillar och önskar mest av allt i världen. Ge honom den önskningen så kanske det är åtminstone 50% chans att ni blir ihop igen Ja, ge honom en avsugning. Ursäkta om jag är korkad, men vad är en avsugning??? :blink: Amen, svara istället för att skicka den där fula lilla smileyn! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Få reda på vad killen gillar och önskar mest av allt i världen. Ge honom den önskningen så kanske det är åtminstone 50% chans att ni blir ihop igen Ja, ge honom en avsugning. Ursäkta om jag är korkad, men vad är en avsugning??? Det är när du suger av killen eller tjejens penis. OnT: skriv att du gillar honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Få reda på vad killen gillar och önskar mest av allt i världen. Ge honom den önskningen så kanske det är åtminstone 50% chans att ni blir ihop igen Ja, ge honom en avsugning. Ursäkta om jag är korkad, men vad är en avsugning??? Det är när du tar en mans penis i din mun. try it Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Få reda på vad killen gillar och önskar mest av allt i världen. Ge honom den önskningen så kanske det är åtminstone 50% chans att ni blir ihop igen Ja, ge honom en avsugning. Ursäkta om jag är korkad, men vad är en avsugning??? Det är när du tar en mans penis i din mun. try it Nä fyfan, nu kräks jag :o :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Få reda på vad killen gillar och önskar mest av allt i världen. Ge honom den önskningen så kanske det är åtminstone 50% chans att ni blir ihop igen Ja, ge honom en avsugning. Ursäkta om jag är korkad, men vad är en avsugning??? Det är när du tar en mans penis i din mun. try it Nä fyfan, nu kräks jag :o :P Du måste svälja också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Ja, att svälja är det bästa, om än lite salt smak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg