Gäst Swedishmoose Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Hej Vissa tycker att pedofiler ska få straff och andra tycker att det är synd om dom för att dom föddes med känslan. Som t.ex. homosexuella dom kan inte råför att dom föddes så. Vad tycker ni om Pedofiler borde dom utplånas eller få lev som vanliga människor eller vad? Diskutera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Tvivlar att det finns dem med empati för pedofiler, men jag ger tråden en chans, ballar det ur kommer den låsas direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Jag ser inte pedofiler som människor och räknar in dem i en organisation som PETA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Jag tycker dom ska bli straffade. Bryter man mot lagen och åker fast så får man ta sitt straff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Avskum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Istället för att bli körda till fängelset så borde dem få betala en liten böter och få gratis terapikurser. (Om man är en innehavare av barnporr). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Det är inget brott att vara pedofil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 (redigerat) Om man går på någon som är mindre än 18, och man själv är 30+ t.ex. så tycker jag att det borde straffas som våldtäkt. Redigerat 18 Augusti 2010 av ExorZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Det tycker jag också, och lolicon borde inte vara olagligt i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Våldtäkt är ju våldtäkt, men går båda med på det tycker jag lagen ska skita i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caspian Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 (redigerat) Svårt att ringa in vad en pedofil är.. Redigerat 21 Augusti 2010 av Caspian Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Svårt att ringa in vad en pedofil är..Någon som är sexuellt attraherad av barn/minderåriga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.