SlippinG Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 vad tycker ni ska vara förbättrat jämfört med VC o gta |||? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Silence Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 VA!!...har det redan kommit :o ....det visste jag inte...haha...fast jag har väntat på det...blir säkert ett kanon spel :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 vad tycker ni ska vara förbättrat jämfört med VC o gta |||? det vore grymt om man kunde köra multiplayer.typ sitta och köra 4 stycken mot varann, köra över varann med bilar, sitta på tak med en sniper mot dom andra o.s.v. det skulle va fett som f*n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 VA!!...har det redan kommit :o ....det visste jag inte...haha...fast jag har väntat på det...blir säkert ett kanon spel :lol: gta: san andreas har inte kommit ut än... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Man borde kunna såga ner träd och förstöra hus och sånt. Kanske lite mer realism. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Man kan boka den! Jag har sett det på en sida där man bokar spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Man kan boka den! Jag har sett det på en sida där man bokar spel! det är alltid dyrare attförhandsboka! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Hastighetsmätare när man kör bil :D Vet man iallafall hur fort man kör! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Bättre grafik, Bättre fysik moter och mer vapen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Hastighetsmätare när man kör bil :D Vet man iallafall hur fort man kör! det borde det vara för på 3:an och vc är det så jobbigt ibland att inte veta hur fort man kör... :( :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 12 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 hehe man borde ju kunna stjäla cyklar o skateboards :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Ja :D Cyklar och skateboard! f*n vad kul det borde vara :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg