Hayna Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Titeln säger allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Har alltid klarat mig med AVG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 My top five FREE! My top five unfree! 1. Avira Kaspersky 2. Pc tools AVFE Panda Antivirus 3. Comodo AV Norton (Alla 4. AVG NOD 32 5. Rising AVFE(har inte testat) McAfee Har testat många antivirusar men gratis versioner och det här kom jag fram till: Avira:+ Enkel att använda och tar inte upp hela systemet... - Uppdatering servrar kan vara sega ibland. Kaspersky: Enkel att använda och tar inte upp hela systemet här också... Pc tools AVFE: An old friend too me! Panda AV: Enkel som drar typ 5 % av data farten men funkar ganska bra. Comodo AV: Blockerar bra och vidare... Norton: The heavy armed AV, segar upp datorn skit mycket med vissa vesioner men funkar bra mot virusar. AVG: Bra AV men en bra scanner... Bra combi... NOD 32: Enkel och snabb... Rising: Är ett nytt antivirus från kina, ska vara ganska snabb och bra... McAfee: Lika stor som Panda AV... Det behövs igentligen inget stort fett antivirus... Det ända som behövs är en finn firewall som Zone Alarm (Funkar inte på 64bit) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 AVG Free Edition. Tuffar på alldeles utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Avira och avasta är bra! Finns inget antivirus-program som är bäst, alla är bra på sitt vis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 (redigerat) My top five FREE! My top five unfree! 1. Avira Kaspersky 2. Pc tools AVFE Panda Antivirus 3. Comodo AV Norton (Alla 4. AVG NOD 32 5. Rising AVFE(har inte testat) McAfee Har testat många antivirusar men gratis versioner och det här kom jag fram till: Avira:+ Enkel att använda och tar inte upp hela systemet... - Uppdatering servrar kan vara sega ibland. Kaspersky: Enkel att använda och tar inte upp hela systemet här också... Pc tools AVFE: An old friend too me! Panda AV: Enkel som drar typ 5 % av data farten men funkar ganska bra. Comodo AV: Blockerar bra och vidare... Norton: The heavy armed AV, segar upp datorn skit mycket med vissa vesioner men funkar bra mot virusar. AVG: Bra AV men en bra scanner... Bra combi... NOD 32: Enkel och snabb... Rising: Är ett nytt antivirus från kina, ska vara ganska snabb och bra... McAfee: Lika stor som Panda AV... Det behövs igentligen inget stort fett antivirus... Det ända som behövs är en finn firewall som Zone Alarm (Funkar inte på 64bit) du är 12 jag tror inte att du har testat nåt annat än det som du fick med datorn/avg/avast! OnT: kompis köpte 2 eset smart secuirty licenser, så man har det Redigerat 17 Juli 2010 av NuPallarJag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Avast Antivirus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Avast free/AVG free typ lika bra Avast har snyggare interface dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Att lära sig hantera datorn rätt gör en säkrare mot virus än vad ett virusskydd kan göra. Jag själv har bara använt AVG och Norton men jag har hört att nod32 är bäst samt att Norton är sämst som jag håller med om. Just nu har jag suttit på AVG i några år och aldrig haft problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Vad som helst utom Norton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 (redigerat) Finns inget antivirus-program som är bäst. Redigerat 18 Juli 2010 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Jag sitter på NOD32, och det är riktiga grejer! Fast, som allt annat så kan även virus komma förbi NOD32 :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.