D48 Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Köpa en AC-130 och ha lite trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Att opTic hade ett pc team och att jag ver med i det. Är du seriös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Ett liv utan sjukdomar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Att alla tyckte om mig! :D Nej, jag är inte emo men det finns folk som är riktigt anti mot mig :o Vet inte varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 (redigerat) Nej, men enligt folk som köpt/beställt saker utomlands och fått sakerna fraktade (eller inte) är det inte spec stabilt.Utveckla gärna. De gångerna jag handlat från Ebay har det gått hur bra som helst, har köpt prylar från lite alla möjliga länder. Oftast Storbritannien men ibland Usa, Japan, Tyskland, Frankrike m.fl. Redigerat 2 Augusti 2010 av GZT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Nej, men enligt folk som köpt/beställt saker utomlands och fått sakerna fraktade (eller inte) är det inte spec stabilt.Utveckla gärna. De gångerna jag handlat från Ebay har det gått hur bra som helst, har köpt prylar från lite alla möjliga länder. Oftast Storbritannien men ibland Usa, Japan, Tyskland, Frankrike m.fl. Fortsätt detta i en Ebay tråd eller i PM / msn. Eller gå och ta livet av er och hoppas ni får vara i fred och inte återföds. Ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Jag vill inte ha ett bra liv, jag vill vara död och inget annat. Då slipper man resten av världen och kan vara för sig själv på riktigt. Det enda jag skulle sakna vore väl Ebay. Lås in dig i en källare. Tillsammans med en dator med ebay :) och när man ändå håller på kan man låsa alla dörrar till källaren och koppla om rören från toaletten så att all skit ramlar ner i källaren istället för östersjön Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Jag vill inte ha ett bra liv, jag vill vara död och inget annat. Då slipper man resten av världen och kan vara för sig själv på riktigt. Det enda jag skulle sakna vore väl Ebay. Lås in dig i en källare. Tillsammans med en dator med ebay :) och när man ändå håller på kan man låsa alla dörrar till källaren och koppla om rören från toaletten så att all skit ramlar ner i källaren istället för östersjön Nån har visst kollat på lite för mycket Hitta Nemo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Warfare Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Att opTic hade ett pc team och att jag ver med i det. Är du seriös? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Oändligt med pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 (redigerat) Bara så ni vet så skulle 'oändligt' med pengar göra den valuta som ni har pengarna sparade i värdelöst. Pengarnas värde kommer just från att man inte har fri tillgång till det. Redigerat 3 Augusti 2010 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Oändligt med pengar... Agreed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.