Hoppa till innehåll

Vad Gör Ni Moderatorer?

Rekommendera inlägg

Om nu Dave37 inte har något med detta att göra så kan han väl sluta och whina för en gångs skull.

Okej nu är det jag som pratar och inte Dave; var fan är logiken i det? Han är oskyldig och har inget med något att göra men straffas ändå, klart som fan att han ska klaga. Är man oskyldig ska man inte få lida konsekvenser.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dave37 säger:

Det är också en konstig motivering att trådarna togs ner för att förhindra editering, för om den första tråden är säkrad, vad spelar det då för roll? Det vore ju nästan en fördel om de blev editerade, kanske något mer användbart lades till som skulle kunna hjälpa er moderatorer. Att trådarna sedan togs bort i gruppforumen är ännu konstigare. Jag tycker det verkar som om trådarna togs bort för att skydda administrationens rykte, eftersom jag själv läste tråden och det var det den handlade om, den innehöll ingen information om hur man haxxade fuska eller liknande.

Det undrar jag med, varför togs inlägg från chatten i Sex N' kärlek bort om detta, det handlade ju om samma sak och vad är det för fel med att jag och några andra skrev om det i gruppforumet egentligen.

Som guggo säger hoppas jag på att inom några månader få förklaringar vad som har hänt, händer och varför dem gjorde som dem gjorde.

---------

Sen så, säg om ett mord har skett och polisen utreder det. Då kanske det blir fler misstänkta, om det visar sig att en person är oskyldig så får dem ju ingen kompensation skulle jag tro, eventuellt en ursäkt.

Redigerat av 2FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om nu Dave37 inte har något med detta att göra så kan han väl sluta och whina för en gångs skull.

Okej nu är det jag som pratar och inte Dave; var fan är logiken i det? Han är oskyldig och har inget med något att göra men straffas ändå, klart som fan att han ska klaga. Är man oskyldig ska man inte få lida konsekvenser.

...

Seriöst vi snackar om ett forum för spel nu.. Det är sommarlov och skolan börjar snart. Varför då sitta inne vid datorn och bry sig om detta när man kan vara ute och ha trevligt med vänner? Är man oskyldig och inte har något med detta att göra så kommer man kunna logga in igen precis som det var innan intrånget och allt det. Så ta det lugnt. Världen går inte under bara för man inte kan skriva på ett forum.

Redigerat av Progressive
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

...

Seriöst vi snackar om ett forum för spel nu.. Det är sommarlov och skolan börjar snart. Varför då sitta inne vid datorn och bry sig om detta när man kan vara ute och ha trevligt med vänner? Är man oskyldig och inte har något med detta att göra så kommer man kunna logga in igen precis som det var innan intrånget och allt det. Så ta det lugnt. Världen går inte under bara för man inte kan skriva på ett forum.

+1..

Redigerat av ZnK
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

...

Jag håller delvis med, men sen kan man ju också tänka på att folk har olika intressen och tar olika saker mer eller mindre seriöst än andra. Vissa personer skulle resonera som dig, medans andra har helt olika intressen. Vissa tycker kanske att man får ut mycket mer/har mycket roligare på forum än utomhus med kompisar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dave37 säger:

Guggo säger att Draghon har rekommenderat Guggo och Zitroz som moderatorer innan de själva bad om det. Antingen har han fel och moderaterna är jävligt partiska och patetiska då de har i enlighet med Truthrevealers tråd delvis arbetar för specifika medlemmars önskningar. Alternativet är att Guggo har rätt och att han då har fått reda på vad som sägs i modforumet, vilket inte bara gör honom mer misstänkt, utan också stärker faktumet att moderatorerna är partiska.

Men vafan.. varken jag eller Guggo "bad" om att bli moderatorer, jag sa "Alltså serri.. jag vill fan bli mod nu så jag kan rensa upp allt skit och spam som ligger över halva forumen.." jag vet inte hur du ser det men jag själv bad inte om en plats enligt min syn på det.

Om då Draghon väljer att lägga in ett gott ord till admin om mig så är det väl upp till henne. Anser hon inte att jag skulle passa som mod skulle hon inte sagt något till admin om det.

Och Guggo säger "Lägg in ett ord för mig också :D" inte så super seriöst som att be om det.

Då hade Draghon redan sagt något om Guggo till admin och resten. Som det såg ut från det TheRevealer hade tagit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rememberme:

Jag håller delvis med, men sen kan man ju också tänka på att folk har olika intressen och tar olika saker mer eller mindre seriöst än andra. Vissa personer skulle resonera som dig, medans andra har helt olika intressen. Vissa tycker kanske att man får ut mycket mer/har mycket roligare på forum än utomhus med kompisar.

---------------------------------------

(orkar inte fixa quote)

Jag förstår va vad det är du menar men allt tar sin tid. Sure, jag hade inte tyckt att det var speciellt trevligt att bli avstängd från fuska.se för mindre saker än dataintrång eller liknande. Men då får man väl se till att hitta andra lösningar på problemet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...