Hoppa till innehåll

Vad Gör Ni Moderatorer?

Rekommendera inlägg

Dave37 säger:

Tjena, jag vill inte trötta ut Juicelol för mycket så därför ber jag inte honom att posta allt för ofta, vilket också gör mina inlägg lite längre då jag har mycket att kommentera.

Tack till alla som saknar mig. :wub: Saknar er också, hoppas kunna komma tillbaka snart, men jag börjar tvivla på att jag får komma tillbaka, oavsett om jag anses oskyldig eller ej. 2FJSKFJSKGJES undrade vilka som fortfarande är under utredning, och dessa är: Dave37, PussyCat, WASD, Warfare, ingen av oss har fått någon information om varför vi är misstänkta, vad som kommer att hända med oss eller våra användare eller när/om vi kommer få tillbaka våra rättigheter att skriva.

Det första jag bara måste gnälla på är, nästan uteslutande, oztownarna (och Friday) som hoppar runt nästan dagligen i tråden och klagar på alla andra som inte har något liv och måste hänga i tråden hela tiden och säga samma sak om och om igen, hugger ni inte er själva i ryggen? Sen blir jag smått irriterad på framförallt Dezen, Guggo och Theunnamed som trollar/spammar tråden ständigt. Finns många exempel att dra upp, inte minst Theunnamed’s otroligt barnsliga ”privatdetektiv”-spam.

Att säga att moderatorerna svarar när de har något att svara på är bara en extremt puckad kommentar att fälla, moderatorern/admin har mängder att svara på och stå till svars för, de har gjort mängder med handlingar som de borde kunna svara på varför de har gjort och som är ytterst relevanta. Jag tror faktiskt ingen förväntar sig att moderatorerna ska haspla ut sig vem den skyldige är efter 4 dagar, så att anta att det är det som menas med ”mods gief info” är att trampa på sin intelligens.

Det finns många frågor som jag vill ha svar på och som administrationen borde vara fullt förmögna att svara på. Om man inte vill göra det öppet i tråden kan man skicka mail till mig. PM funkar inte för jag har hört att min inbox har fyllts (och jag kan inte komma åt den).

Lite av dessa frågor jag kan komma på rak arm är: Hur går det med polisanmälan? Den skulle vara inlämnad i början av denna vecka. Och eftersom jag fortfarande är avstängd antar jag att jag har fått en anmälan emot mig? Jag skulle gärna veta hur det ligger till så att jag kan prata med mina föräldrar innan jag får ett brev från polisen så att de inte blir allt för chockade.

Sen vill jag gärna veta varför jag är misstänkt, om jag hade fått veta detta hade jag kanske kunnat förklara en del saker och redat ut varför jag dyker upp på fel ställen i loggar som jag gissar att jag gör eftersom jag är misstänkt. Sen vill jag gärna veta varför jag fortfarande inte färdigutred, men det har koppling till första frågan.

Sen blir jag fruktansvärt fundersam om vad fan som händer med Kattgruppen, vad jag har hört så har fortfarande ingen utom moderatorerna (Boffarroffe) tillgång till gruppen? När ska gruppen som inte har något med saken att göra bli frisläppt? Vi har betalat 7250 FM för 100 dagars förlängning, FM som vi skrapat ihop genom att vara aktiva och hjälpsamma på sidan, vi har nu varit utan forumet i 12 dagar, det motsvarar 902 FM. Gruppen kräver ersättning för kidnappningen. Och kom för i helvete inte med den värdelösa liknelsen en häktad inte får ersättning, för detta är ett spelforum, ingen jävla nation. admin äger sidan, admin kan skapa FM ur tomma luften utan att det påverkar fuskas ekonomi överhuvudtaget. Polisen kan inte det.

Oavsett hur det ser ut under riktiga brottsutredningar (i kontrast till den ”utredningen” som admin bedriver), så är det inte mer än rimligt att en helt oskyldig grupp med helt oskyldiga medlemmar blir kompenserad för sin kidnappning.

Jag kräver ett uttalande från sidans administration angående samtliga frågor och om jag inte får nått svar kommer jag vara tvungen att maila [email protected] frekvent tills jag får svar, för dessa frågor måste besvaras.

Avslutningsvis tror jag de flesta inser vart detta leder, det kommer inte komma någon lång förklaring när ”allt det här är över”. Hade administrationen varit bra så hade de sätt till att ha en konstant öppen dialog med medlemmarna. Man ser redan nu vart det är på väg att gå, tråden börjar sjunka i forumet etc. Det är rätt tydligt för mig att poängen är att det hela ska rinna ut i sanden tills ingen orkar ställa sig upp och fråga ”vart är WASD?”, ”vad hände med säkerhetshålet?” och ”Vad stod egentligen i tråden?”. Jag hoppas inte jag kommer bli bortglömd och övergiven, jag hoppas att få komma tillbaka en sista gång, packa mina grejjer och tömma mitt skrivbord, sen får vi se vad som händer, tror inte att jag stannar allt för länge till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nä vafan, det här kommer aldrig att glömmas Dave!

Alla dessa händelser mot KG kunde lika gärna ha varit en mobbare som omotiverat slår på en annan oskyldig person.

Är det så om att ni inte får komma tillbaka så bojkottar jag fuska då ni är dem enda som faktiskt bidrar till en bra miljö här på forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nä vafan, det här kommer aldrig att glömmas Dave!

Alla dessa händelser mot KG kunde lika gärna ha varit en mobbare som omotiverat slår på en annan oskyldig person.

Är det så om att ni inte får komma tillbaka så bojkottar jag fuska då ni är dem enda som faktiskt bidrar till en bra miljö här på forumet.

Om det nu visar sig om att dem är skyldiga, bojkottar du sidan då?

Det känns lite konstigt isåfall..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dave37 säger:

Jag hoppas inte jag kommer bli bortglömd och övergiven, jag hoppas att få komma tillbaka en sista gång, packa mina grejjer och tömma mitt skrivbord, sen får vi se vad som händer, tror inte att jag stannar allt för länge till.

"Storm off with me, Marshall, one is not enough!"

Jag måste säga att jag saknar WASD och Dave. Utan dem är mitt matteforum dött. :(

Hahaha man måste älska grabben!

Utan dem så känns hela fuska lite dött. Många av alla intressanta inlägg/trådar startas av dem.
Hela fuska? Dom mest intressanta trådarna startades inte av dom.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...