Poesi Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Jag tänker alltså finns jag. Stenar tänker inte, alltså finns de inte. Stenar finns, alltså tänker de. Du tänker inte alltså är du en sten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Ett tåg lämnar station A klockan 13.45 och reser 165km/h mot station B som ligger 312km bort. Vid 14.20 lämnar tåg B stationen B och reser mot A i 125km/h. Halvvägs tvingas tåg A sänka sin hastighet till 115km/h, hur många tyskar krävs för att byta en lampa?wait i don't even- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 16 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2011 Jag tänker alltså finns jag. Stenar tänker inte, alltså finns de inte.Stenar finns, alltså tänker de.Du tänker inte alltså är du en sten.Misshandel av logik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 16 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2011 tack. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 16 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2011 Bajs är gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HHAHA Skrivet 16 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2011 Det konstigaste inlägg ni kan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simsocheat Skrivet 16 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2011 Äntligen har någon skrivit''Det konstigaste inlägg ni kan!'' HHAHA är officiell vinnare av denna inofficiella tävling! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 17 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 (redigerat) Fråga: Vart finns alla Japaner? Svar: I sjön. EDIT: Jävla troll, Dubbelanvändare. Stick och radera den. (HHAHA). Har bevis om du ska börja argumentera. Redigerat 17 Mars 2011 av Connection Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simsocheat Skrivet 7 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2011 ???? vad menar du con-nånting killen? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 ????vad menar du con-nånting killen? :huh: LOL LOL LOL HEJDÅ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 Någon annan har skrivit detta på ett annat forum: "What is IE and where can I download it?" Fyfan asså! Garva ihjäl mig när jag såg det! ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simsocheat Skrivet 12 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2011 (redigerat) jag förstår inte... :huh: varför har vissa kondomer jordgubbsmak när musen gillar ost? :blink: Redigerat 12 April 2011 av simsocheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.