knark Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Gjort stekt ägg och bacon :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Ska va med min polereee idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Funderar på när jag ska fixa käk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Kikar i min nya LEVEL, som precis kom i brevlådan, och rage'ar lite över att den har KH-motiv på framsidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Kan du förklara vad LEVEL är och vad KH står för? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Kan du förklara vad LEVEL är och vad KH står för? :P Men herregud, LEVEL är Sveriges största speltidning och KH står för Kingdom Hearts. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Kom precis hem från första dagen på gymnasiet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Kom precis hem från första dagen på gymnasiet.Redan? Vilket gymnasie pratar vi om då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Kan du förklara vad LEVEL är och vad KH står för? :P Men herregud, LEVEL är Sveriges största speltidning och KH står för Kingdom Hearts. Nee, Gamereactor är Sveriges största speltidning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Kan du förklara vad LEVEL är och vad KH står för? :P Men herregud, LEVEL är Sveriges största speltidning och KH står för Kingdom Hearts. Nee, Gamereactor är Sveriges största speltidning. Fine, bästa speltidning då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Kan du förklara vad LEVEL är och vad KH står för? :P Men herregud, LEVEL är Sveriges största speltidning och KH står för Kingdom Hearts. Meh, jag har inte fått LEVEL än. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Sitter och lirar lite, är sjuk och hoppas på att bli frisk innan Torsdag. Så man kan vara med sista helgen, ska dock fixa käk om 20-30min. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg