Ryssfemma Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Jag var här vid 2003, namnet på min användare då var 0012 men man var i för sig ganska omogen med beteendet så den smällen fick man ta. Jag tror en del som var här sen den tiden och blivit bannade har mognat och skött sig väldigt bra, gäller bara att ha ett sunt förnuft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Detta är min enda fuska.se användare :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 25 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Detta är min enda fuska.se användare :P Hur vet du det? Du kanske ljuger för att spela tuff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Jag har bara en användare och kommer nog alltid ha en, så dra inte alla över en kant ;)Har han inte ens gjort..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Jag har bara en användare och kommer nog alltid ha en, så dra inte alla över en kant ;)Har han inte ens gjort..? jo när han skrev "alla". så tolkar jag det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 (redigerat) Jo, men i första inlägget skrivar han "Jag har sett många" Redigerat 25 Augusti 2010 av Johnossi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Alla = jag har sett mer än två Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Men det är ju bara en TEMPORÄR BAN! Till år 2037 eller så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 (redigerat) Har gjort en del användare med lustiga namn utan att registrera dem, för skojs skull. Och med "lustiga" menar jag inte "kukis" utan t ex Tom Bernard. Redigerat 27 Augusti 2010 av Juicelol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.