Sandflygaren Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Hallå där! Tänkte skapa en liten tråd där man kan få dela med sig av sömn(prat) till andra, t.ex hur lång tid det tar för er att somna, vad ni brukar göra för att slappna av etc.. Dela gärna med er! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 (redigerat) Typ en halvtimme eller en timme tar det för mig att somna. Redigerat 17 Augusti 2010 av PouyaShirin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Det är olika, ibland en timme, ibland 10 minuter. Men oftast är det runt 15 minuter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Beror på när man lägger sig. tex nu på söndag då skolan börjar på måndagen så kommer det ta en massa timmar =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Beror på när man lägger sig. tex nu på söndag då skolan börjar på måndagen så kommer det ta en massa timmar =D exakt, flera timmar :/. Brukar lyssna på radio (karlavagnen och vaken) och läsa något för att slappna av. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Somnar till min stereo, där jag skiftar lite olika skivor i små perioder. Just nu är det Mott The Hoople. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Finns väl redan en sån här tråd, amIrite? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 runt 15 min. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 ibland kan det ta 2-3 timmar men en gång så sov jag inte på en hel natt, var hur pigg som helst efter ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Brukar ta 1-2 timmar :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 (redigerat) Lägger mig oftast vid 00:02~ tar väl 15 minuter att somna. Har försökt att somna tidigare vid tillfällen, tar runt 30m-1h då Redigerat 17 Augusti 2010 av Slan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 (redigerat) Lägger mig oftast vid 00:02~ tar väl 15 minuter att somna. Har försökt att somna tidigare vid tillfällen, tar runt 30m-1h då Din kropp är van att lägga sig vid 24:00 tiden och därför tar det längre tid för dig att somna om du lägger dig vid tidigare tillfällen. För mig är det helt olika. Ibland kan det ta upp till 15 minuter att somna, ibland 40 minuter. Det sägs om man är ute och rör sig somnar man mycket snabbare än om man inte skulle röra sig, utan bara sitta hemma. Finns väl redan en sån här tråd?Irite? Liknande tråd finns - Men den handlar om drömmar. Är inte precis likadant. Redigerat 17 Augusti 2010 av RUUMPA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg