TheGreatest Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 I övriga konsoller-forumet.Ja för alla skriver ju om sina nintendo(eller andra döda konsoller) äventyr eller hur? Har du nån vettig anledning till varför man ska lägga dem där? Det enda stället de annars skulle kunna åka till är Dator men jag tycker personligen inte att de riktigt passar in där eftersom folk slänger in lite ps3 och xbox360 lite då och då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 I övriga konsoller-forumet.Ja för alla skriver ju om sina nintendo(eller andra döda konsoller) äventyr eller hur? Har du nån vettig anledning till varför man ska lägga dem där? Det enda stället de annars skulle kunna åka till är Dator men jag tycker personligen inte att de riktigt passar in där eftersom folk slänger in lite ps3 och xbox360 lite då och då. Trådar ska hamna i sina forum, finns inga undantag.Allmänt-forumet är för att komma bort från spel, och vad ser man där? En jävla massa spelrelaterade trådar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 "Allmänt-forumet är för att komma bort från spel, och vad ser man där? En jävla massa spelrelaterade trådar.." Just nu ser jag fem trådar som handlar om spel varav 20 finns på första sidan i allmänt forumet =/ En av dem trådarna är låsta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 "Allmänt-forumet är för att komma bort från spel, och vad ser man där? En jävla massa spelrelaterade trådar.." Just nu ser jag fem trådar som handlar om spel varav 20 finns på första sidan i allmänt forumet =/ En av dem trådarna är låsta. "Denna bar är rökfri"Just nu ser jag fem personer som röker när det finns 20 personer i baren. En av dom fem personerna håller på att gå ut. Låter lika dumt. Om jag nu ska gå och klaga till bartendern, ska bartendern tänka som dig och låta folket röka fastän man inte får göra det, eller ska han slänga ut dom/be dom sluta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 (redigerat) Du missupfattade mig lite där, jag menade ingenting med den posten, jag påpekade bara att det inte var "en jävla massa trådar" utan bara fem stycken. Men jag kan ju säga att det du påpekar låter väldigt dumt, men det var du som tog upp det inte jag även fasst du fick tankegångarna av min post. Redigerat 20 Augusti 2010 av Trinity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 (redigerat) Jag tycker det har gått för långt, min tråd Vad Har Ni Gjort Idag? låstes, Och jag tycker den är lika onödig som t.ex Vad Gör Du Nust Ju I Spelens Värld? Min tråd var exakt likadan men bara irl. Redigerat 20 Augusti 2010 av zDi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Jag tycker det har gått för långt, min tråd Vad Har Ni Gjort Idag? låstes, Och jag tycker den är lika onödig som t.ex Vad Gör Du Nust Ju I Spelens Värld? Min tråd var exakt likadan men bara irl. håller med upp till 100% om din den blir låst ska Vad gör du just nu i spelens värld låsas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 (redigerat) Jag måste dock erkänna att jag tycker att "Vad har ni gjort?" är en extremt onödig tråd som knappt förtjänar att existera i ett eventuellt nytt forum. Kanske blir det bättre om man byter namn till "Vad har ni gjort för speciellt?". Redigerat 20 Augusti 2010 av Mezox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Jag måste dock erkänna att jag tycker att "Vad har ni gjort?" är en extremt onödig tråd som knappt förtjänar att existera i ett eventuellt nytt forum. Kanske blir det bättre om man byter namn till "Vad har ni gjort för speciellt?". Vad finns det för speciella saker som man kan göra? Som: "höhö jag dödade adolf hitler junior igår :cool: :bah: :) <_< :huh: "? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Jag måste dock erkänna att jag tycker att "Vad har ni gjort?" är en extremt onödig tråd som knappt förtjänar att existera i ett eventuellt nytt forum. Kanske blir det bättre om man byter namn till "Vad har ni gjort för speciellt?". Vad finns det för speciella saker som man kan göra? Som: "höhö jag dödade adolf hitler junior igår :cool: :bah: :) <_< :huh: "? Eftersom du inte har alla hönsen hemma så ska jag göra detta så tydligt det bara går. Exempel 1: Jag äter. Exempel 2: Jag är iväg på en fotbolls cup i Göteborg för att ta hem det tredje guldet i rad till laget" Ser du skillnaden? Annars kan jag förklara den också. Exempel 1: Något du gör varje dag. Exempel 2: Något du inte gör ofta, dvs något speciellt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Jag måste dock erkänna att jag tycker att "Vad har ni gjort?" är en extremt onödig tråd som knappt förtjänar att existera i ett eventuellt nytt forum. Kanske blir det bättre om man byter namn till "Vad har ni gjort för speciellt?". Vad finns det för speciella saker som man kan göra? Som: "höhö jag dödade adolf hitler junior igår :cool: :bah: :) <_< :huh: "? Eftersom du inte har alla hönsen hemma så ska jag göra detta så tydligt det bara går. Exempel 1: Jag äter. Exempel 2: Jag är iväg på en fotbolls cup i Göteborg för att ta hem det tredje guldet i rad till laget" Ser du skillnaden? Annars kan jag förklara den också. Exempel 1: Något du gör varje dag. Exempel 2: Något du inte gör ofta, dvs något speciellt. Du har missat något. Det du skrev vad det man gör. Men det är väl det man har gjort under hela dan? Annars sitter man väl inte och äter eller åker till en fotbolls cup i göteborg med en laptop på sin knä? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Jag måste dock erkänna att jag tycker att "Vad har ni gjort?" är en extremt onödig tråd som knappt förtjänar att existera i ett eventuellt nytt forum. Kanske blir det bättre om man byter namn till "Vad har ni gjort för speciellt?". Vad finns det för speciella saker som man kan göra? Som: "höhö jag dödade adolf hitler junior igår :cool: :bah: :) <_< :huh: "? Eftersom du inte har alla hönsen hemma så ska jag göra detta så tydligt det bara går. Exempel 1: Jag äter. Exempel 2: Jag är iväg på en fotbolls cup i Göteborg för att ta hem det tredje guldet i rad till laget" Ser du skillnaden? Annars kan jag förklara den också. Exempel 1: Något du gör varje dag. Exempel 2: Något du inte gör ofta, dvs något speciellt. Du har missat något. Det du skrev vad det man gör. Men det är väl det man har gjort under hela dan? Annars sitter man väl inte och äter eller åker till en fotbolls cup i göteborg med en laptop på sin knä? Okej, "Jag SKA/har äta/it". "Jag SKA/har spela/t cup" Nöjd nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg