Hoppa till innehåll

Skador

zDi

Rekommendera inlägg

Tjo, I denna tråd hade jag tänkt att vi skulle skriva om vi har fått några skador.

Jag börjar väl direkt.

Detta har hänt mig:

Jag var i Turkiet förra året, Allting gick bra till Lördag... Sprang på poolkanten och ramlade, fick ett ärr i huvudet. For till nåt litet sjukhus, Dem sydde 5 styng. Och nu vettefan, det är säkert nåt litet märke kvar.

Sedan har inget större hänt. Bara nå små skrubbsår o liknande.

Jag visste inte var jag skulle sätta tråden så satte den bara här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nah.

Minns då jag var liten och åkte skidor, en av de första gångerna jag åkte själv utan att få hjälp utav min mamma å pappa. Jag lyckas inte styra iväg mig eller slänga mig utan jag åker vidare och rakt in i en bänk, näsan på bänkkanten. Jag blödde verkligen då.

Det är väl det värsta som hänt mig, inget så mycket värre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Duktigt Cappe. :D

Har aldrig råkat ut för något allvarligt, värsta var nog när jag satt på kanten av vår gamla trädkoja och spelade gameboy, sen lutade jag mig fram lite och föll ner. Skrapade upp från höften till armhålan ungefär mot en avklippt stam (satt vänd mot en häck).

Redigerat av Juicelol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har väl inte fått några större skador, men min bror slog upp min läpp med ett skohorn(långt med metallblad) så det spruta massa blod, och jag fick några stygn. Sen hoppade han på mig med en kudde en gång också så ett nyckelben gick av.

Just det, stukade foten en gång också när jag skulle springa upp på en vägg.

Redigerat av Banish
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag var ca 1 år bröt jag nyckelbenet, kommer inte ihåg vad som hände.

Sen bröt jag samma nyckelben när jag var 6 år på skolan. Jag skulle upp för en iskulle och såklart ramlade jag, så smidig som man är. :D

Det är väll det värsta som hänt mig, men har även fått en spik i foten. Min sko skyddade ganska bra, den kom bara in typ en halv cm.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...