Afrokines Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Kom nyss hem från skolan. -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Nu har jag de 3 säsonger jag köpte av How I met your mother (2-4). Ska väl se 1 avsnitt av det. Sen imorgon ska jag ta hem matteboken, vi ska göra 71 sidor till 30 september tror jag, i Matematik A. :( Matte A är ju sjukt enkelt =D Har varit i skolan idag, nu ska jag plugga italienska, spanska, franska, samhälle och historia ._. Jao, dock tycker jag inte om matte så mycket, fick G i högstadiet. 71 sidor på en månad är för mycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 26 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Kommit hem från skolan, lyssnat på musik efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 skola + träning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Skola och data . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Jao, dock tycker jag inte om matte så mycket, fick G i högstadiet. 71 sidor på en månad är för mycket.. Nja, tycker jag inte ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Skola, gym, centrum (träffade vänner där). Och kom nyss hem, sitter och lyssnar på musik ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Idag har jag spelat cod. och jaaaow, bråkar med brosan ;p + Skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Inhandlat en skräp-bmx som jag glidit runt på i parken. Fedt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Skolan, förbereder mig för AM-körkort (tror det heter så), ska iväg o köpa mobil i helgen, läxor etc. Mycket som händer just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Har varit sjuk hela dagen så jag har inte gjort så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Skolan, förbereder mig för AM-körkort (tror det heter så), ska iväg o köpa mobil i helgen, läxor etc. Mycket som händer just nu! Vad jag förstått så gäller endast AM-körkort för traktorer som är menat för.. bondejobb :P. Gäller även amkörkortet för vanliga epa-traktorer? Antar att det är det du ska ta..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.