Symptom Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 ätit mycket mat, lyssnat på musik, sett på tv, ritat. en skittråkig dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Jag och skolan var på nån cp dag då vi gick en "tipspromenad" runt en sjö som är nån mil lång, Men dagen innan spleade jag tft och glömde bort tiden (kl var 1 på natten då) sen var jag inte alls trött när jag upptäkte det och kollade på anime till kl 3.. Sen försåv jag mig till kvart över 9 så jag han inte göra så mycket, Det var fint väder på morgonen så jag hadde bara t-shirt på mig. Jag hann inte stänga av nå lampor eller tvn, och när jag gick ut tänkte jag att jag måste gå in och hämta en tröja men sket i det ._. Sen väl framme så gick jag med nåra kompisar runt detdär då, det var varmt och soligt så det var ok (förutom att det e störande att gå runt dendär sjön). När vi kom fram började det spö regna, jag käkade sen upptäkte jag att min bussremsa tatt slut i helgen (yay!..) så jag fick gå i två timmar i spö regnet med bara t-shirt. Det rann längst med armarna och fick krama ut vattnet ur håret på vägen xD Det ända bra med detta är: Att jag blir sjuk lagom till lektionerna på måndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Lyssnat musik, kört till skolan 11.30 slutat 12.10 och nu blir det att kolla tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Varit ledig. Trevligt. Ikv blir det dubbelbio med först Predators, och sen The Expandebles(stavning)! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Firat min födelsedag och varit i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Det ända bra med detta är: Att jag blir sjuk lagom till lektionerna på måndag GLöm det, idag slog jag knät ur led och kommer gå på kryckor i minst 1 och en halv månad. Fick överdos av morfin så jag var lite lustig på sjukhuset och nu är jag väldigt snurrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Det ända bra med detta är: Att jag blir sjuk lagom till lektionerna på måndag GLöm det, idag slog jag knät ur led och kommer gå på kryckor i minst 1 och en halv månad. Fick överdos av morfin så jag var lite lustig på sjukhuset och nu är jag väldigt snurrig Fett gett. Jag blev helt borta av morfinet när jag opererade ryggraden. :D Och drömmarna sen! Wooaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Idag och imorgon ska jag bara chilla, på måndag så ska jag börja med att göra läxorna så detta är väl den sista riktigt sköna helgen kanske :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Varit på nån torgfest! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 kört med bmxen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 kört med bmxen :)NIIIIIICE! Samma här! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 kört med bmxen :)Ovanligt! Jag har tiiep spelat cod och bara chillat.. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.