Fruktnystan Skrivet 14 September 2010 Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 Skola, flickvän B) "Vad har du gjort idag?" "Min flickvän" ;| Idag har jag ätit frukt. Det är vad jag har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 14 September 2010 Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 Skola, flickvän B) "Vad har du gjort idag?" "Min flickvän" ;| Idag har jag ätit frukt. Det är vad jag har gjort. I lol'd Idag har jag sjuk och inte gjort ett skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 14 September 2010 Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 Skola, fysikläxa, matteläxa + träning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 14 September 2010 Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 Skola, installera om windows // kaos, fuska.se :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 14 September 2010 Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 Skulen hele dagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 14 September 2010 Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 Studiedag idag, sjukt chill. Jag och en polare höll på med en tattig rube goldberg machine typ hela dagen :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 14 September 2010 Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 Skolan :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 14 September 2010 Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 Skola, flickvän B) "Vad har du gjort idag?" "Min flickvän" ;| Idag har jag ätit frukt. Det är vad jag har gjort. Vilken skön dag :rolleyes: Läxor. slutade fem idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 14 September 2010 Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 Skola, flickvän B) "Vad har du gjort idag?" "Min flickvän" ;| Idag har jag ätit frukt. Det är vad jag har gjort. Haha :lol: Spelat fotboll med polarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 Sitter i skolan med macbooken just nu iaf :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 Jag har vaknat, kräkts och sjukanmält mig idag. Det är vad jag har gjort än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 Sett på Karate Kid 1 och 2 för jag har varit SJUK. Igen. 3 dagar i rad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.