Sykeltjuv Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 (redigerat) har fått reda på varför min dator leverans fortfarande inte kommit (2 veckor sedan) och det var för att högtalarna var slut så nu kommer det bara ta typ 9 dagar till innan den kommer Redigerat 17 September 2010 av sykeltjuv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Ute och söp igår, sitter inne och installerar min nya dator jag fick när jag fyllde 16:on i Torsdags! Fan vad bra det ser ut "P16" ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 18 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Ute och söp igår, sitter inne och installerar min nya dator jag fick när jag fyllde 16:on i Torsdags! Fan vad bra det ser ut "P16" ;D Grattis Själv har jag tränat och sen suttit och lanat med en kompis :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Lekt med min bläckpenna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Rätt så surt att den första "IRL" tråden blev låst, min också men inte denna? Idag har jag meckat med bilen bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Jag har lärt mig hur man löser en del av rubiks kub utantill. =D Tog mig ungefär 2 timmar att lösa hela. Helt utan hjälp och första gången. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Borde denna tråd inte bli låst som min och A1exanders? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Tack,nu läser Raptomex tråden och den kommer förmodligen att bli låst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Raptomex vet bättre än så. Tatt det chill, hängt med polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 18 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Detta kan ni snacka om i ett annat tråd, lets go on topic. Handlat och tränat lite igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 (redigerat) Snackat på skype hela dan typ... 18 personer i en chatt 15 av dom snackar och man känner hälften av dom. alla snackar ju typ i mun på varandra så ibland måste man skriva för att folk ska fatta :P Redigerat 18 September 2010 av DAMPAINTEH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Jag har varit hemma och spelat Fifa 11 demot och velat spela Spec Ops med min kompis men han ville inte. Sedan tog jag moppen till en annan kompis där min andra kompis var och han klagade på de gamla tanterna som spelade techno för högt på kvällarna så han skulle skjuta dom med en soft när han såg dom (moget jag vet :P) Sedan höll jag på att köra av vägen eftersom det blåste så fruktansvärt här i min stad. Och till råga på det blev jag nästan överkörd av en Buick (eller nåt) som nästan backade över mig, och i Buicken satt det minst 5 (!) skitsnygga tjejer (attans också) och så blev dom förbannade så där rök min chans på dom.. Sedan åkte jag hem och kollade på dansfeber, fast jag vet inte vem som vann.. Så det var väl min dag det, hyfsat rolig.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.