360Xbox Skrivet 21 September 2010 Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 Inte idag, men igår. Igår gick jag till skolan, svimmade på lektionen, gick ner till skolsköterskan, fick extremt ont i magen, fick ta ambulans till akuten i Umeå för jag inte kunde gå för jag hade så ont, läkarna där skulle ta prover på mig med dom failade 8st ggr och det gjorde ganska ont, jag sovde över på sjukhuset och åkte hem idag. Idag har jag sett Jackass 1 & 2, Orphan, Zombieland och South Park: Bigger, longer & uncut och jag kommer stanna hemma nån dag från skolan. Så det lyckades aldrig konstatera vad det var? Dom lyckades få fram lite blod, det var typ nått med att jag hade varit förkyld förra veckan och det blev nått med körtlar i magen. Nått sånt där, kom inte ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 21 September 2010 Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 Haft skolfotografering idag. Inställd kinsesiska så jag fick sluta tidigare. Nu ska man kolla på mentalist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 September 2010 Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 Skola, sedan 40 jävla kapitel KHR. Jag har lite ont i ögonen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 September 2010 Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 Vaknade av sång, fyller år idag btw, käkade tårta och skyndade mig till skolan då jag började 8.20, 9 timmar senare åker jag hem, och ja jag slutade 17.20 på min egen födelsedag, suger. Äter god mat, käkade efterrätt, skippade hemläxan som ska vara klar imorgon av vettiga själ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 21 September 2010 Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 Vaknade av sång, fyller år idag btw, käkade tårta och skyndade mig till skolan då jag började 8.20, 9 timmar senare åker jag hem, och ja jag slutade 17.20 på min egen födelsedag, suger. Äter god mat, käkade efterrätt, skippade hemläxan som ska vara klar imorgon av vettiga själ.congratz :D Vaknade med 39 graders feber idag, snorfylld näsa, och söndrig hals. Så jag har kollat på Band Of Brothers :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 21 September 2010 Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 Chillat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 21 September 2010 Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 Chillat..VIL DO SPÄLA MÄ MÄJ!?!?!?!!?!?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 September 2010 Rapport Dela Skrivet 22 September 2010 Chillat..VIL DO SPÄLA MÄ MÄJ!?!?!?!!?!?!?!? OKÄJ! :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 September 2010 Rapport Dela Skrivet 22 September 2010 Längtat efter Dead Rising 2 hela jävla dagen, kommer få det imorgon. Då jävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 22 September 2010 Rapport Dela Skrivet 22 September 2010 Men fy ZnK! Du hade ju inte TF2 :( Någon annan som vill lira TF2 med mig? :D OnTopic: Team Fortness 2 @ 2fort2furious B) Joina: http://2fort2furious.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 September 2010 Rapport Dela Skrivet 22 September 2010 Hade halvdag i skolan, så jag stack hem och läste 55 kapitel KHR. Jävla klichésoppa till shounen-manga det börjar utvecklas till. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 22 September 2010 Rapport Dela Skrivet 22 September 2010 Kom just på att jag har NO-prov att öva på tills på Fredag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.